راهنمای خرید مبل تختخواب شو کاربردی و ارزان قیمت

به گزارش کد الکترونیک، امروزه محصولات مدرن و جدید دارای کاربردهای چندگانه می باشند. نسل جدیدی از مبلمان که چند سالی می باشد که به بازار ایران ورود نموده، مبلمانی با کاربرد چندگانه یا مبلمان تختخواب شو معرفی شده است.

راهنمای خرید مبل تختخواب شو کاربردی و ارزان قیمت

به گزارش کد الکترونیک، بنا بر اعلام آراسوفا، در ادامه به معرفی مبل تختخواب شو می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مبل تختخواب شو (مبل تخت شو)

از مزیت این مبل ها نسبت به مبلمان راحتی موجود در بازار این است که اگر به روش صحیح و صنعتی فراوری گردد، طول عمر بسیار بالایی دارد. معمولاً فضای کمی داخل خانه اشغال می نمایند. از فضای داخل و زیر مبل به مقدار قابل توجهی برای کمد یا اصطلاحاً باکس استفاده شده که بسیار کاربردی می باشد.

اصولاً مبل تختخواب شو دارای نشیمن های مختلف می باشد. دارای نشیمن یک نفره تا هشت نفره می باشد و هر کدام بسته به کاربرد و احتیاج مشتریان متفاوت می باشد.

انواع مبل تختخواب شو

مبل های تختخواب شو هر کدام به شیوه ای خاص تبدیل به تختخواب می شوند بعضی از آن ها به صورت عرضی و بعضی به صورت طولی تبدیل به تختخواب می شوند.

بعضی از آن ها دارای فضایی برای نگهداری پتو یا بالش هستند که بسیار مفید و کاربردی می باشند.

مبل تختخواب شو به دسته های مختلفی تقسیم می شوند: مبل تختخواب شو یک نفره، مبل تختخواب شو دو نفره، مبل ال، ست مبل تختخواب شو، مبل تختخواب شو بیمارستانی و هتلی که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

ویژگی منحصربه فرد مبل تختخواب شو نسب به مبل راحتی

- قابلیت جدا شدن بخش های مختلف مبل (در صورت آسیب دیدن قسمتی، احتیاج نیست کل مبل تغییر کند)

- امکان چندین بار تعویض پارچه بدون تغییر حالت مبل

- استفاده دوگانه به عنوان تخت و مبل

- حمل ونقل آسان

- استحکام و استقامت فوق العاده بالا (به دلیل ساخته شدن از اسکلت فلزی)

- استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت

- خدمات پس از فروش بلندمدت (الگوهای کارها به دلیل طراحی توسط نرم افزار همیشه موجود هستند)

قیمت مبل های تختخواب شو در بازار

قطعاً کیفیت، زیبایی، گارانتی و خدمات پس از فروش مهم ترین آیتم های تأثیر گذار در قیمت مبل تختخواب شو می باشند. هر شرکتی بر اساس ویژگی هایی فراوریات خود قیمتی را در نظر می گیرند.

یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های فراورینماینده مبلمان تختخواب شو در ایران شرکت مبل آرا سوفا می باشد که تنوع بسیار بالایی در فراوری محصولات مختلف دارد.

کیفیت و موادمصرفی جهت ساخت مبل تختخواب شو

کیفیت و مواد مصرفی در وهله اول بستگی به فراورینماینده آن محصول دارد. کارگاه های کوچک معمولاً برای آغاز رقابت با فراورینمایندگان و کارخانه های بزرگ معمولاً با تهیه مواد اولیه ارزان قیمت سعی در کاهش قیمت دارند.

مواد اولیه مورد استفاده در شرکت آرا سوفا از برترین فراورینمایندگان خارجی و ایرانی وارد و خریداری می گردد و قبل از ساخت هر محصول کنترلی بر کیفیت مواد اولیه می گردد. پس از فراوری محصول، کنترل کیفیت نهایی اجرا شده و در صورت داشتن شرایط لازم کالا برای مشتری ارسال می گردد.

کیفیت محصولات شرکت آرا سوفا باعث شده تا با وجود رقبای بین المللی این شرکت بتواند بخشی از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند.

معرفی شرکت آرا سوفا (فراورینماینده و صادر نماینده مبلمان مدرن و تختخواب شو)

شرکت آرا سوفا در سال 1383 آغاز به فعالیت کرد و واردات مکانیزم و تکنولوژی ساخت مبلمان مدرن از اروپا، اقدام به طراحی و ساخت محصولات با احتیاج جامعه ایرانی توانست به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در ایران قرار بگیرد. فراوریات شرکت آرا سوفا شامل مبل تخت شو یک نفره، مبل تختخواب شو دو نفره، مبل ال، مبل راحتی، سرویس خواب، تشک و کالای خواب می باشد.

عموم مکانیزم ها و قطعات حساس مورد احتیاج از کشورهای اروپایی وارد می گردد و سایر قطعات و ملزومات نیز توسط شرکت ها و فراورینمایندگان معتبر داخلی تهیه می شوند.

در شرکت مبل آرا سوفا همیشه کیفیت محصولات سرلوحه کار قرارگرفته است به طوری که آرا سوفا توانست طی سالیان گذشته صادرات گسترده ای را به کشورهای داشته باشد. برای مشاهده سایر فراوریات شرکت مبل آرا سوفا می توانید به آدرس سایت www.arasofa.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 279

به "راهنمای خرید مبل تختخواب شو کاربردی و ارزان قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مبل تختخواب شو کاربردی و ارزان قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید