دلیل جدایی استوکس: پیشنهاد 8 هزار پوندی از چمپیونشیپ

به گزارش کد الکترونیک، گویا استوکس پیشنهاد مالی مناسبی هم از یک تیم در چمپونشیپ دریافت نموده و به همین دلیل قرارداد خود را فسخ نموده. پیشنهاد مالی تیم انگلیسی به استوکس، حقوق هفتگی 8 هزار پوندی است.

دلیل جدایی استوکس: پیشنهاد 8 هزار پوندی از چمپیونشیپ

دلیل جدایی استوکس

آنتونی استوکس یکی از بهترین خریدهای تراکتورسازی در ابتدای فصل بود. درباره فسخ قرارداد شاگرد سابق ونگر در آرسنال، حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد. استوکس بعد از گلزنی در دیدارهای تراکتورسازی، پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد را دریافت کرد. پاسخ او به این پیشنهاد ظاهرا مثبت بود تا طرفداران تراکتورسازی امیدوار باشند او به مدت 4 فصل برای این تیم بازی کند. البته در اینکه باشگاه تراکتورسازی قرارداد محکمی با این بازیکن نبسته یا در پرداخت حقوق او خوب عمل ننموده تا نهایتا استوکس بتواند به راحتی قراردادش را فسخ کند، شکی وجود ندارد و ضعف حقوقی باشگاه تراکتورسازی از دلایل اصلی جدایی این بازیکن است.

4 فصل، 4 ماه هم نشد و استوکس از تراکتورسازی رفت تا شاید در تیم جدیدی بازی کند. درباره علل جدایی او گفته می شود استوکس پیشنهادی از چمپیونشیپ- لیگ یک انگلیس- دریافت نموده و به همین خاطر از ادامه فوتبال در ایران پشیمان شده است.

نزدیکان استوکس خبر از پیشنهادی انگلیسی به او می دهند: این مهاجم پیشنهاد مالی مناسبی هم از یک تیم در چمپونشیپ دریافت نموده و به همین دلیل قرارداد خود را فسخ نموده. پیشنهاد مالی تیم انگلیسی به استوکس، حقوق هفتگی 8 هزار پوندی است که باعث شد مهاجم ایرلندی و 30 ساله قید حضور در تراکتورسازی را بزند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا استوکس با این تیم انگلیسی به توافق می رسد یا به ایران برمی شود و فوتبال خود را در تراکتورسازی ادامه می دهد؟

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 165

به "دلیل جدایی استوکس: پیشنهاد 8 هزار پوندی از چمپیونشیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل جدایی استوکس: پیشنهاد 8 هزار پوندی از چمپیونشیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید