خداحافظی مانژوکیچ از یووه با بی توجهی به ساری

به گزارش کد الکترونیک، ستاره کروات سابق یوونتوس پیامی را برای طرفداران این تیم منتشر کرد و به سرمربی کنونی بی توجهی کرد.

خداحافظی مانژوکیچ از یووه با بی توجهی به ساری

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از مدیاست، ماریو مانژوکیچ بعد از آنکه مورد بی توجهی ساری نهاده شد تصمیم به جدایی از یووه گرفت. او راهی الدحیل قطر شده است تا در ادامه فصل برای این تیم به میدان برود.

ماریو مانژوکیچ پستی را منتشر و در آن از طرفداران یوونتوس خداحافظی کرد. او نوشت: غیر ممکن است که چهار سال و نیم را در چند سطر خداحافظی خلاصه کرد اما حداقل امیدوارم که بدانید من چقدر به این تیم علاقه دارم. با تمام توان خود در همه دیدارها به میدان رفتم. از آلگری و ماروتا تشکر می کنم که به خوبی با من رفتار کردند و من را به تورین بردند.

او ادامه داد: بازی کردن برای یووه افتخار بزرگی برای من بود. چند ماه اخیر که به سختی گذشت باعث نشد تا احترام من به یووه کم گردد. همواره به تیم احترام گذاشتم. از همه همه تیمی هایم در یووه تشکر می کنم. روزهای بسیار خوبی را در این تیم تجربه کردم. عنوان و قهرمانی هایم با یوونتوس را فراموش نمی کنم. از همه کارمندان و طرفداران و هر شخصی که به من یاری کرد تشکر می کنم.

مانژوکیچ در خاتمه نوشت: در خاتمه باز هم باید تشکر ویژه ای از طرفداران یوونتوس داشته باشم که دلیل اصلی موفقیت تیم هستند. من همواره برای موفقیت بیانکونری نهایت کوشش خود را کردم و الان هم برای این تیم بهترین ها را آرزو می کنم. برای من زمان جدایی و تجربه کردن فصلی جدید فرا رسیده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 801

به "خداحافظی مانژوکیچ از یووه با بی توجهی به ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی مانژوکیچ از یووه با بی توجهی به ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید