تور فیلیپین ارزان: جشنواره غذاهای فیلیپینی PAL تا آخر ژوئن در لندن دایر است

به گزارش کد الکترونیک، فیلیپین تصمیم گرفته است که برای معرفی جذب جهانگرد برای جزیره های خود، از مجذوب کننده ترین جنبه دیپلماسی فرهنگی خود، یعنی آشپزی، بهره بگیرد.

تور فیلیپین ارزان: جشنواره غذاهای فیلیپینی PAL تا آخر ژوئن در لندن دایر است

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

جشنواره غذای فیلیپین، در حقیقت نمایشگاهی است که به وسیله شرکت هواپیمایی فیلیپین (PAL) و با هدف جلب توجه عموم به منوی ملی غذایی این کشور به همراه مجموعه ای از رویدادهای عمومی، باشگاه های فروش غذا و صرف شام در محیطی محبت آمیز و نیز محیطی برای ملاقات و گردهمایی آشپزها، در بیشتر از 20 رستوران محبوب و پرطرفدار لندن برگزار می گردد.

شیوه آشپزی به سبک فیلیپین که مجله مد و زیبایی ووگ (Vogue) آن را به خاطر طعم و عطرش و به خاطر تاثیری که روی بعضی از منوهای محبوب دنیای مانند غذاهای هندی، مالزیایی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی و آمریکایی گذاشته است، به عنوان شیوه اصلی برای آشپزی نامیده است، بیشترین رواج را در بین عموم در میان سبک های غذایی قرن 21 داشته است.

آنتونی بوردن، سرآشپز معروف آمریکایی، زمانی غذای فیلیپینی را همپای غذاهای معروف ایالات متحده توصیف نموده و گفته بود که یک بشقاب از غذای محلی سیسیگ (sisig)، کاملا این قابلیت را دارد که قلب و فکر مردم دنیا را تسخیر کند.

دیوید کچرین، مدیر شرکت هواپیمایی فیلیپین، گفت:

شرکت هواپیمایی فیلیپین (PAL)، با پروازهای بی وقفه ای که به طور روزانه بین لندن و مانیل انجام می دهد، شرق و غرب دنیا را به هم متصل می نماید؛ این درست همان کاری است که تنوع فرهنگی غنی غذاهای فیلیپینی انجام می دهد.

ما، به عنوان شرکت هواپیمایی رسمی جشنواره غذای فیلیپین، مفتخریم که طعم فیلیپین را در میان هوا و زمین به مشتریان معرفی می کنیم.

آنتونیو لگدامئو، سفیر فیلیپین، گفت:

یکی از جنبه های هیجان انگیز دیپلماسی فرهنگی، دیپلماسی آشپزی است. امیدواریم که با ارائه رنگ ها و طعم های متفاوتی از فیلیپین، شرکت نمایندگانی را جذب این جشنواره بکنیم که بخواهند حقایق بیشتری را از فیلیپین کشف نمایند و دوست داشته باشند که تعطیلات شان را در یکی از جزیره های ما بگذرانند.

این جشنواره که با حمایت اقتصادی سفارت فیلیپین در لندن برگزار می گردد، همراه با جشن 120 سالگی استقلال فیلیپین در تاریخ 12 ژوئن 2018 به سرانجام می رسد. برای یاری به برگزاری این جشن، شرکت های هواپیمایی فیلیپین تخفیف های ویژه ای را برای رفتن به جشنواره در نظر گرفته اند و قیمت تمام شده هر بلیط برای برگشت به مانیل، از 523 پوند شروع می گردد.

اولین جشنواره غذای فیلیپین از 5 تا 30 ژوئن در لندن دایر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن به سایت جشنواره رجوع کنید.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2161

به "تور فیلیپین ارزان: جشنواره غذاهای فیلیپینی PAL تا آخر ژوئن در لندن دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین ارزان: جشنواره غذاهای فیلیپینی PAL تا آخر ژوئن در لندن دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید