جدایی ام از فنرباغچه صحت ندارد، می مانم تا خودم را ثابت کنم

به گزارش کد الکترونیک، اللهیار صیادمنش درباره انتشار خبر انتقال قرضی اش از تیم فنرباغچه به یک تیم دیگر ترکیه ای گفت: اصلا چنین چیزی حقیقت ندارد. این صحبت ها نشده است. مسئولان باشگاه هم با من درباره این خبرها صحبت کردند و پرسیدند که آیا من به رسانه ها چیزی گفته ام یا خیر. من چنین چیزی را عنوان نکرده بودم.

جدایی ام از فنرباغچه صحت ندارد، می مانم تا خودم را ثابت کنم

وی اضافه نمود: صد درصد در فنرباغچه می مانم. از شرایط تیم راضی هستم. مربی فنرباغچه هم از عملکردم رضایت دارد و گفته است که به من نیاز دارد. می مانم تا خودم را ثابت کنم و فرصت بازی به من برسد.

بازیکن ایرانی تیم فنرباغچه درباره انتخابش به عنوان پدیده لیگ هجدهم فوتبال ایران تاکید کرد: بعد از تمرین تیم فنرباغچه بود که متوجه شدم پدیده لیگ ایران شده ام. خیلی خبر خوبی بود و در روحیه ام تاثیر داشت. ان شاءالله در ترکیه هم این عنوان را به دست بیاورم.

صیادمنش با اشاره به دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران شرح داد: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم ملی کشورش بازی کند. وقتی اولین بار دعوت شدم خیلی راضی شدم. آن موقع تازه از مصدومیت برگشته بودم و خدا را شکر گلزنی هم کردم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

وی که با شبکه ورزش مصاحبه می کرد، در خصوص آرزوهایش در فوتبال گفت: بازیکن باید از سن 19 سالگی لژیونر شود تا چیزهای جدیدی را یاد بگیرد. هدف اولم این است که امسال در فنرباغچه خودم را نشان بدهم. تیم های بزرگ اروپا روی لیگ ترکیه و تیم ما نظر دارند. امسال یکی از بازیکنان فنرباغچه به ناپولی رفت و من هم تلاش می کنم تا به تیم های بزرگتری بروم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 445

به "جدایی ام از فنرباغچه صحت ندارد، می مانم تا خودم را ثابت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ام از فنرباغچه صحت ندارد، می مانم تا خودم را ثابت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید