تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، انتخابی ایده آل برای سفر

به گزارش کد الکترونیک، تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را می توانید از آژانس خبرنگاران با بهترین قیمت و در اسرع وقت تهیه کنید و برای گذراندن تعطیلات در سواحل آنتالیا راهی این شهر شوید. آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است و سالانه میلیون ها جهانگرد از سراسر جهان برای تفریح در سواحل شنی و آب تنی در دریای مدیترانه به این شهر سفر می کنند. اغلب جهانگردان ایرانی ترجیح می دهند با تور راهی این شهر شوند، زیرا سفر با تور مقرون به صرفه و بی دردسر است.

تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، انتخابی ایده آل برای سفر

نبود پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و بالعکس همواره یکی از دغدغه های مسافران برای سفر به این شهر می باشد، اما شما با خرید تور آنتالیا از کد الکترونیک می توانید با پرواز مستقیم ماوی گوک راهی این شهر شوید. یکی از اصلی ترین مزایای پرواز ماوی گوک در مسیر تهران به آنتالیا، کوتاه بودن مدت توقف پرواز است، این ایرلاین در مسیر تهران به آنتالیا فقط یک توقف حدود 30 دقیقه ای در فرودگاه کایسری ترکیه (Kayseri Erkilet Airport) را دارد و در این توقف مسافران از هواپیما پیاده نمی شوند. برای اطلاع از شرایط تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله از مجله جهانگردی کد الکترونیک را تا پایان مطالعه کنید.

مزایای خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک

آنتالیا مقصد سفر بسیاری از جهانگردان ایرانی در روزهای مختلف سال می باشد و همواره تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است. جهانگردانی که با تور قصد عزیمت به شهر آنتالیا را دارند، ما به آنها پیشنهاد می کنیم تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را از آژانس کد الکترونیک تهیه کنند، زیرا در پکیج تور کد الکترونیک خدمات بسیار متنوعی برای مسافران در نظر گرفته شده که لذت سفر آنها به شهر ساحلی آنتالیا را چند برابر می کند. یکی از مهمترین بخش های هر تور مسافرتی، بلیط هواپیما است و اغلب جهانگردان از کیفیت پایین پروازها در زمان خرید تورهای تفریحی شکایت دارند.

آژانس کد الکترونیک همواره در پی ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد و به همین دلیل تورهای آنتالیا را با پرواز ماوی گوک یکی از بهترین ایرلاین های کشور ترکیه برگزار می کند. کد الکترونیک تنها کننده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران است و مسافرانی را که تور آنتالیا تهیه کرده اند با هواپیماهای این ایرلاین به شهر آنتالیا می رساند که این موضوع یکی از اصلی ترین مزایای خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک از آژانس کد الکترونیک می باشد. در ادامه مزایا و خدمات تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را با جزئیات بیشتری به شما معرفی خواهیم کرد.

خدمات تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک

ترکیه کشوری جهانگردی است و سالانه میزبان میلیون ها جهانگرد از کشورهای مختلف جهان می باشد، ایرانی ها سهم زیادی در بین جهانگردان خارجی این کشور دارند و شهر ساحلی آنتالیا پس از شهر استانبول اصلی ترین مقصد سفر ایرانی ها در کشور ترکیه است. تور آنتالیا هم جز پرطرفدارترین تورهای خارجی در بین جهانگردان ایرانی می باشد، تنوع تورها به مقصد شهر آنتالیا به لحاظ خدمات، بلیط هواپیما و هتل محل اقامت بسیار زیاد است و به همین دلیل انتخاب تور مناسب برای جهانگردان خیلی هم سخت نیست و مسافران با توجه به بودجه و خدمات مورد خود به راحتی می توانند از آژانس های جهانگردی معتبر همچون کد الکترونیک تور آنتالیا را با بهترین قیمت و خدمات تهیه کنند.

اگر برای اولین بار قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک برای سفری بدون دغدغه و راحت به این شهر می باشد، به خصوص برای کسانی که به زبان و فرهنگ کشور ترکیه آشنا نیستند، سفر با تور همواره ایمن تر است. بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی در آنتالیا و راهنمای تور از جمله خدمات تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک می باشد که به صورت 24 ساعته می توانید این پکیج را از سایت کد الکترونیک تهیه کنید.

  • هتل های تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک

شهر ساحلی و زیبای آنتالیا بدون شک هتل های لوکس و با کیفیت بسیار زیادی دارد. در پکیج تور آنتالیا کد الکترونیک همواره تنوع هتل ها بسیار زیاد است و مسافران بر اساس بودجه و خدمات مورد نظر می توانند هتل های تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را از بین یکی از هتل های 3، 4 و یا 5 ستاره این شهر با خدمات all و Uall در زمان خرید تور انتخاب کنند. جهانگردانی که در پی خرید پکیج مالی تور آنتالیا هستند، هتل اگون و هتل لارا پالاس جز بهترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در زمان خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک می توانید این هتل ها را برای پکیج مورد نظر خود انتخاب کنید.

اما اگر در پی اقامتی با کیفیت در این شهر هستید، ما به شما خرید تور آنتالیا با هتل های چهار ستاره سندر و یا الدر ریزورت را پیشنهاد می کنیم. هتل های میاروسا کمر بیچ، هتل ترانس اتلانتیک، هتل الدار گاردن ریزورت، هتل رامادا پلازا، هتل کرملین پالاس، هتل کنکورد دلوکس ریزورت، هتل تایتانیک دلوکس لارا و دلفین هتلز اند ریزورتس جز بهترین هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا است و در زمان خرید پکیج تور آنتالیا از سایت کد الکترونیک می توانید یکی از این هتل های مجلل را انتخاب کنید.

  • بلیط پرواز تور آنتالیا کد الکترونیک

آژانس مسافرتی کد الکترونیک، تورهای خود به مقصد شهر آنتالیا را با پروازهای ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) برگزار می کند. این ایرلاین تازه تاسیس در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته رضایت بالای مسافران را به دست آورد و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین ایرلاین های کشور ترکیه است، تنوع خدمات، قیمت مناسب بلیط، کیفیت بالای هواپیماها و سرعت رسیدن به مقصد را می توان از دلایل اصلی محبوبیت این ایرلاین بیان کرد.

بلیط پرواز تور آنتالیا کد الکترونیک همواره متعلق به ایرلاین ماوی گوک است، کد الکترونیک به عنوان تنها کننده رسمی و انحصاری این ایرلاین ترک در ایران بلیط های شرکت هواپیمایی ماوی گوک را با بهترین قیمت به مسافران شهر آنتالیا عرضه می کند. ایرلاین ماوی گوک هر هفته دو پرواز رفت و برگشت از تهران به مقصد آنتالیا و بالعکس دارد و مسافران همواره از کیفیت خدمات ارائه شده از طریق پرسنل مجرب این ایرلاین رضایت زیادی دارند که این موضوع را می توان از مزایای پرواز ماوی گوک بیان کرد. مسیر تهران به آنتالیا پرواز مستقیم ندارد ولی مسافران ایرلاین ماوی گوک می توانند این مسیر را فقط با یک توقف نیم ساعته طی کنند. همچنین هریک از مسافران آنتالیا با پرواز ماوی گوک مجاز به حمل 25 کیلو بار هستند.

مزایای رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک

پکیج تور آنتالیا کد الکترونیک با پرواز ماوی گوک شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت ترک، امکان انتخاب هتل از بین هتل های all و Uall، بیمه مسافرتی و راهنمای تور مسلط به زبان ترکی است، شما می توانید از لیست ارائه شده هتل های این شهر را با هم مقایسه کرده و براساس بودجه خود هتل مورد نظر را انتخاب نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی در هر یک از مراحل با شماره 0218540 تماس بگیرید تا تیم فروش کد الکترونیک شما را راهنمایی کنند. قیمت مناسب، امکان سفر با پرواز ترک، سرعت در رسیدن به قصد و ترانسفر رایگان فرودگاهی در آنتالیا را می توان از جمله مزایای رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک بیان کرد. تور آنتالیا کد الکترونیک با پرواز ماوی گوک انجام می شود و مسافران می توانند با هواپیماهای مدرن و درجه یک این ایرلاین در اسرع وقت برای تفریح خود را به سواحل شنی آنتالیا برسانند.

چرا تور آنتالیا را از کد الکترونیک بخریم؟

چرا تور آنتالیا را از کد الکترونیک بخریم؟ مجموعه کد الکترونیک سال های طولانی است که در حوزه سفر خدمات متنوعی را ارائه می دهد که یکی از بخش های کاربردی و مهم سایت کد الکترونیک مربوط به فروش تورهای مسافرتی خارجی می باشد و علاقه مندان به سفر می توانند با مراجعه به سایت کد الکترونیک و تعیین کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود براساس نتایج جستجو تور مورد نظر خود را از لیستی که در سایت نمایش داده می شود به راحتی انتخاب کرده و رزرو کنند. خرید پکیج تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک از کد الکترونیک به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به این شهر ساحلی می باشد.

کیفیت بالای هواپیماهای شرکت ماوی گوک و ارائه خدمات متنوع به مسافران در طول پرواز را می توان از مزایای پرواز ماوی گوک بیان کرد. کد الکترونیک تنها کننده رسمی و انحصاری این ایرلاین در ایران است و افرادی که قصد عزیمت به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند، در اسرع وقت می توانند بلیط پرواز مسیر تهران به آنتالیا را از این آژانس مسافرتی به صورت کاملا آنلاین و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب تهیه کنند.

1. پکیج تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک شامل چه خدماتی است؟

بسیاری از افراد برای سفرهای داخلی و خارجی خود به جای خرید بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه، رزرو تور را ترجیح می دهند، پکیج تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی و راهنمای تور است.

2. مزایای سفر با هواپیماهای ماوی گوگ چیست؟

قیمت مناسب بلیط به مقصد شهر آنتالیا را می توان یکی از اصلی ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ماوی گوک بیان کرد. خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک در مسیر تهران به آنتالیا از سایت کد الکترونیک به عنوان تنها کننده رسمی این ایرلاین در ایران امکان پذیر می باشد، ایرلاین ماوی گوک تنها ایرلاینی است که فقط یک توقف 30 دقیقه ای در طول پرواز در این مسیر دارد.

3. تور آنتالیا با چه هتل هایی قابل رزرو می باشد؟

جهانگردان می توانند در زمان خرید تور آنتالیا از سایت کد الکترونیک هتل محل اقامت را از بین هتل های 3، 4 و یا 5 ستاره رزرو کنند. همچنین هتل های پکیج تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک با خدمات all و Uall قابل رزرو می باشد.

4. ایرلاین ماوی گوک در هفته چند پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا دارد؟

این ایرلاین در حال حاضر به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت از تهران به آنتالیا دارد و مسافران می توانند به راحتی بلیط پرواز ایرلاین ماوی گوک را از سایت کد الکترونیک تهیه کنند.

5. آیا خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک به مقصد شهر آنتالیا از سایت کد الکترونیک امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند برای خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک می توانند به صورت 24 ساعته به سایت کد الکترونیک مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر به عنوان تنها کننده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران تهیه کنند. خرید انواع بلیط هواپیما از سایت کد الکترونیک بسیار راحت می باشد.

جمع بندی تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، انتخابی ایده آل برای سفر

قطعا یکی از دلایل معروفیت کشور ترکیه در بین جهانگردان خارجی وجود سواحل بکر و زیبا در شهرهای مختلف این کشور است و همین موضوع باعث شده این کشور به یکی از بهترین و ارزان ترین مقاصد ساحلی جهان تبدیل شود. اگر برای تفریح در سواحل زیبای آنتالیا در کشور ترکیه قصد عزیمت به این شهر را دارید، ما خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را به شما پیشنهاد می کنیم. سرعت رسیدن به مقصد و لذت یک پرواز با کیفیت را می توان از جمله اصلی ترین مزایای رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک بیان کرد. این پرواز فقط یک توقف نیم ساعته در فرودگاه شهر کایسری دارد و در زمان توقف نیازی به پیاده شدن مسافران از هواپیما نیست.

برای خرید بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی می توایند به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت کد الکترونیک مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط سفر هوایی خود را با مبدا و مقصد مورد نظر جستجو کرده و برای سفری مجذوب کننده به بلیط خود را در اسرع وقت تهیه نمایید. هر زمانی که برای خرید بلیط هواپیما نیاز به راهنمایی داشتید، کارشناسان پشتیبانی کد الکترونیک آماده پاسخگویی به شما هستند تا بدون دغدغه بتوانید بلیط مورد نظر خود را پیدا کرده و از این آژانس خریداری کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2375

به "تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، انتخابی ایده آل برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، انتخابی ایده آل برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید