تفریحات هیجان انگیز مالزی

به گزارش کد الکترونیک، در مالزی چه تفریحاتی انجام دهیم

مالزی برای تفریح و داشتن لحظه های ناب هیچ چیزی کم ندارد، در این کشور فرصت این را دارید که افرادی جدید از فرهنگ های مختلف را از نزدیک ببیند، در جشنواره های مختلفی که در آنجا تشکیل می گردد شرکت کنید، می توانید در مراکز خرید متنوع آن خرید کنید، به رستوران هایش سر بزنید و غذاهایی جدید و متنوع را امتحان کنید. این کشور پر از شور و شوق و هیجان است با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با تفریحاتی که می توانید در این کشور زیبا داشته باشید آشنا کنیم.

تفریحات هیجان انگیز مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به غار گوا کلام در پرلیس بروید

این غار پر از عناصر طبیعی زیباست و اگر اهل ماجراجویی باشید مکان بسیار مناسبی برای گشت و گذار و کشف طبیعت است، از غارهای سنگ آهکی است که 370 متر طول دارد و می توانید از یک طرف غار داخل و از طرف دیگر آن خارج شوید، در هنگام ورود به این غار صدای رودهای زیر زمینی و جیغ خفاش ها کمی فضای آن را مرموز و ترسناک نموده است اما بسیار تجربه جالبی است، غار گوا کلام در جنگل وانگ مو واقع شده و نزدیک ترین شهر نزدیک به آن شهر کاکی بوکیت است که در 500 متری آن قرار گرفته است، تنها راه رسیدن به این غار رد شدن از روی یک پل است و چون در داخل غار خیلی تاریک بوده اسم آن را گوا کلام گذاشتند.

به پنانگ بروید و با طعم ها و مزه های جدید آشنا شوید

اگرعاشق غذا خوردن هستید پنانگ برای شما بهترین محل ممکن است در این محل می توانید کاملا با فرهنگ غذایی این کشور و کشورهای اطرافش آشنا شوید و غذاهای مختلف و خوشمزه را امتحان کنید، غذاهایی در طعم ها و رنگ هایی مختلف که می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما داشته باشد.

به پارک لگولند در ایالت جوهور بروید

لگولند بیشتر برای بچه ها مناسب است اما برای بزرگ تر ها هم می تواند جالب باشد این پارک هم پارک آبی و هم شهر بازی دارد که اگر آب بازی و بازی های آبی را دوست دارید با سرسره ها و استخرهایی که دارد می تواند روزی هیجان انگیز، شاد و متفاوتی را برای شما ایجاد کند اما اگر تفریحات و بازی های آبی را دوست ندارید و عاشق بازی های فکری هستید پارک بازی ها فکری خوبی دارد، امکاناتی متنوع پارک فضای مناسبی را برای گذراندن یک روز کامل و بی ناقص برای شما محیا نموده است.

به شهر ملاکا بروید

اگر 20 کیلومتر به طرف جنوب کوالالامپوربروید به شهر ملکا می رسید که از مراکز مهم گردشگری می باشد. این شهر پر از جاذبه های گردشگری است و از آنجایی که مستعمره بریتانیا، پرتغال و هلند بوده می توانید آثاری از فرهنگ های بجا مانده از این کشورها را در آن جست و جو کنید، از جاذبه های گردشکری مهم آن می توان به قلعه ها، تپه ها و میدان سرخ آن اشاره نمود، این شهر یک تنگه تاریخی دارد که اطراف آن رستوران ها و جاذبه های گردشگری بسیاری برای گردش وجود دارد.

از کوه کینبالو بالا بروید

کینبالو دومین کوه بلند آسیای شرقی است که در پارک دولتی کینبالو واقع شده و در لیست میراث جهانی یونسکو نیز می باشد. اگرکوهنورد باشید و بخواهید تا قله بروید دو روز زمان لازم دارید و قبلش باید با ثبت نام مجوز برای صعود کوه را بگیرید. پوشش گیاهی خاص ومتفاوت این کوه صعود را برای شما لذت بخش تر می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 406

به "تفریحات هیجان انگیز مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید