برادران دوقلوی بهم چسبیده کار پیدا کردند

به گزارش کد الکترونیک، اشتغال به کار دوقلوهای بهم چسبیده هندی در یک شرکت دولتی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

برادران دوقلوی بهم چسبیده کار پیدا کردند

به گزارش کد الکترونیک، سوهنا و موهنا، دوقلو های بهم چسبیده اهل آمریتسار هند در یک شرکت برق محلی در این کشور مشغول به کار شدند. بنا به گزارش شرکت برق دولتی پنجاب این دو برادر 19 ساله کار خود از تاریخ 20 دسامبر در این شرکت شروع کردند. این دوقلو ها پس از اشتغال به کار در این شرکت دولتی مراتب قدردانی خود را از مسئولان محلی اعلام کردند.

این دوقلو ها در تبادل نظر با خبرگزاری ANI هند گفتند: ما از به دست آوردن این شغل بسیار شاد هستیم. ما از تاریخ 20 دسامبر مشغول به کار شده ایم. از دولت محلی پنجات ممنونیم که این فرصت را در اختیار ما قرار داد.

بیشتر بخوانید

این برادران دوقلو در اتاق کنترل توزیع برق کار می نمایند و به کارگران این شرکت یاری می نمایند تا از لوازم موجود در محل مراقبت نمایند. روایندار کومار، مهندس برق این شرکت گفت: سونا کار را پیدا کرد و موهنا نیز به او یاری می نماید.

بنا به گفته آقای کومار این دوقلو ها برای این کار انتخاب شده اند، زیرا دارای تجربه قبلی هستند و علاوه بر تجربه، مدرک ITI دارند.

لازم به ذکر است؛ این دوقلو های بهم چسبیده هندی در تاریخ 14 ژوئن سال 2003 در دهلی نو به جهان آمدند. آن ها دارای دو قلب، بازو، کلیه و نخاع هستند، اما کبد، کیسه صفرا و پای مشترک دارند. متاسفانه این دو برادر به وسیله والدین خود رها شده بودند. سپس آن ها به انجمن خیریه پینگالوارا در امریتسار منتقل و در آنجا سوهنا و موهنا نام گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2121

به "برادران دوقلوی بهم چسبیده کار پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادران دوقلوی بهم چسبیده کار پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید