بازسازی پارکینگ، وقتشه ایده های تازه ای داشته باشی!

به گزارش کد الکترونیک، بازسازی: بسیاری از افراد بعد از آنالیز هایی که در رابطه با دکوراسیون منزل خود انجام می دهند تصمیم می گیرند که دست به بازسازی پارکینگ منزل خود بزنند. خیلی ها در این زمینه تصمیم به بهبود فضا و موقعیت پارکینگ خود دارند و خیلی ها هم تصمیم دارند تا از فضای پارکینگ استفاده کرده و به دکوراسیون منزل خود بیافزایند.

بازسازی پارکینگ، وقتشه ایده های تازه ای داشته باشی!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که پارکینگ برای بسیاری از افراد بیشتر حکم نوعی انباری را دارد به گنه ای که بسیاری از وسایل و لوازمی را که شاید زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند را در پارکینگ خود نگه می دارند. در این مطلب با ما همراه باشید تا در این رابطه بیشتر با یکدیگر صحبت کنیم و از این راه مقرون به صرفه برای افزایش فضای دکوراسیون خانه بیشتر بدانیم.

بازسازی پارکینگ در نگاه کلی

بسیاری از افراد استفاده های متفاوتی از فضای پارکینگ خود دارند. به گونه ای که از قسمتی از آن به عنوان اتاق کار، کارگاه، استودیو، انباری و... استفاده می نمایند. همین مسئله نیز باعث می گردد که تعمیرات و امکاناتی که برای یک پارکینگ مهیا می گردد اهمیت زیادی پیدا کند. امکاناتی اعم از سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیم کشی تلفن، لوله کشی و...

با توجه به تمامی این مسائل می توان با دیدی کلی تر به این نتیجه رسید که در امروزه در اکثر خانه ها، پارکینگ ها چندکاره هستند و در عین حال که فضایی برای قرارگیری خودروها به حساب می آیند می توانند حکم انباری، اتاق کار، کارگاه و غیره را نیز در همان فضا داشته باشند.

اگر شما هم در ذهن خود برنامه ریزی نموده اید که چنین کارایی هایی را به پارکینگ خانه خود بدهید بهتر است در روند بازسازی پارکینگ خود دستی به سر و روی آن بکشید.

شاید بهتر باشد در اولین مرحله به فکر ساخت یکی اتاق کوچک در گوشه ای از پارکینگ خود باشید. در کنار این موضوع نیز طبیعتا می توانید درب ورودی حیاط و درب ورودی ساختمان را نیز تعویض نمایید.

شاید بد نباشد که در ادامه کار بازسازی پارکینگ خود یه سراغ حیاط منزل خود بروید و انباری و اتاق کوچکی را نیز در آنجا ترتیب دهید تا بتوانید وسایل بدون استفاده و شاید لوازم ورزشی خود را در آن قرار دهید و از شلوغ شدن فضای پارکینگ خود جلوگیری نمایید.

راه های استفاده بهینه از بازسازی پارکینگ

اتاق رخت شویی: بسیاری از اتاق های رخت شویی عموما در زیر زمین هستند و شاید رفت و آمد به آنها کمی کار سختی باشد. در این شرایط است که پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام بازسازی پارکینگ خود فضایی برای اتاق رخت شویی خود در نظر بگیرید.

استودیوی موسیقی: اگر اهل موسیقی و آهنگسازی هستید پس چرا معطلید؟ فرصت بسیاری خوبی در پیش روی شماست تا در هنگام بازسازی پارکینگ خود، فضا و اتاقی را به عنوان استودیوی موسیقی خود در نظر بگیرید. با این کار قطعا می توانید از اعتراض همسایگان و سلب آسایش آنها نیز جلوگیری نمایید

اتاق کار یا کارگاه: اگر در زمان کار نیاز به تمرکز بالایی دارید و فضایی با سکوت و آرامش زیادی نیاز دارید می توانید از فرصت بهره ببرید و در زمان بازسازی پارکینگ خود فضا و اتاقی را به این منظور اختصاص دهید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

اگر شما هم به فکر بازسازی پارکینگ منزل خود هستید، وقت را تلف نکنید و با اهالی فن وب سایت کد الکترونیک ارتباط بگیرید.

منبع: homeadvisor |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه کد الکترونیک

منبع: چیدانه
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 563

به "بازسازی پارکینگ، وقتشه ایده های تازه ای داشته باشی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پارکینگ، وقتشه ایده های تازه ای داشته باشی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید