اگر هوادار بازی های کامپیوتری هستید به این کشورها سفر کنید!

به گزارش کد الکترونیک، انتخاب مقصد سفر به نوع سفر دارد و معمولا به بازدید از جاهای گردشگری، مراکز خرید، اماکن تاریخی و دیدن طبیعت و منظره ها ختم نمی گردد، بلکه یکی از مجذوب کنندهیت های سفر می تواند رفتن به جاهایی که بازی های کامپیوتری دارند، باشد. به همین علت افراد بسیاری که علاقه مند به بازی های کامپیوتری هستند بهتر است به کشورهایی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند سفر نمایند تا یک سفر مجذوب کننده را تجربه نمایند. از جمله کشورهایی که در زمینه بازی کامپیوتری معروف هستند می توان به ژاپن، آمریکا، چین و امارات اشاره نمود.

اگر هوادار بازی های کامپیوتری هستید به این کشورها سفر کنید!

موزه آمریکایی بازی های کلاسیک آرکید

یکی از برترین مکان ها برای دیدن سیر بازی کامپیوتری از گذشته تا امروز، موزه آمریکایی بازی های کلاسیک آرکید است. در این موزه که شامل کنسول ها و لوازم بازی کامپیتوری کلاسیک و قدیمی است، می توانید ساعاتی را به دیدن این موزه مجذوب نماینده بگذرانید. این موزه که در همپ شایر واقع شده از جمله مکان های معروف بازی در امریکا به شمار می رود و در کل نزدیک به 300 آرکید در این موزه نگهداری می شوند که همگی آن ها سالم و متعلق به دهه 70 و 80 میلادی هستند.

موزه ملی بازی های کامپیوتری

از دیگر مکان های مهم برای عاشقان بازی کامپیوتری موزه ملی بازی های کامپیوتری است که در تگزاس امریکا واقع شده است. این موزه یکی از موزه های ارزشمند در زمینه بازی های کامپیوتری است که در آن انواع وسایل و لوازم بازی از آتاری تا بازی های نینتندو 64 و بسیاری موارد دیگر را شامل می گردد و شما می توانید در بازدید از آن سیر پیشرفت دستگاه ها و کنسول های بازی را مشاهده کنید.

توکیو، ژاپن

همانطور که می دانید ژاپن، یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته جهان و مرکز آن یعنی شهر توکیو میزبان یکی از نمیشگاه های معروف بازی به نام Tokyo Game Show است که در زمینه تکنولوژی حرف های زیادی دارد. در سفر به توکیو بدون اغراق می توانید از دیدن تکنولوژی پیشرفته و جهان فناوری شگفت زده شوید و بسیاری اماکن مجذوب نماینده و دیدنی را ببینید. اگر از جمله افراد علاقه مند به دیدن بازی های کامپیوتری در کشورها هستید پیشنهاد می کنیم تا سری به خیابان Otaku بزنید و با دستگاه های آرکید ژاپنی که دارای تنوع زیاد بازی هستند و در سراسر این خیابان قرار دارند بازی کنید و لذت ببرید.

بعلاوه در این شهر می توانید به مکان هایی مثل کافه و رستوران هایی که دارای تم لوکیشن بازی هستند و با سرو غذاهای مجذوب نماینده و البته عجیب و غریب از شما پذیرایی می نمایند بروید و از بودن در لوکیشن بازی کامپیوتری و خوردن غذاهای متنوع و مجذوب نماینده لذت ببرید.

کنفرانس E3 در کالیفرنیا

اگر جز افرادی هستید که در زمینه طراحی بازی فعالیت می کنید یا علاقه مند به بازی های کامپیوتری و قرارگیری در محیطی مجذوب نماینده و هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می کنیم در کنفرانس E3در کالیفرنیا شرکت کنید. در این کنفرانس که به صورت سالانه در استان کالیفرنیا امریکا برگزار می گردد، از بازی های نو رونمایی شده و شرکت نمایندگان با پوشیدن لباس های مبدل و بازی کردن با بازی هایی که شاید تا سال ها قرار نیست به صورت عمومی منتشر شوند، ساعاتی را به تفریح و هیجان بگذرانند. در کنفرانس E3 شرکت نمایندگان علاوه بر قرارگیری در محیطی مجذوب نماینده و منحصربه فرد با بازی کردن و برنده شدن می توانند جز برترین های کنفرانس انتخاب شوند و جایزه برترین ها را دریافت نمایند و از طرفی از نمایشگاه آن هم وسایل مجذوب نمایندهی را خریداری یا هدیه بگیرند.

اتاق فرار Mr. X، چین

در حال حاضر بازی فرار از اتاق در بیشتر کشورها هواداران بسیاری پیدا نموده و در ایران هم بیشتر شهرها از این بازی استقبال زیادی نموده اند و اتاق فرارهای مختلفی را با موضوعات مجذوب نماینده برای دوستداران به بازی های معمایی و هیجان انگیز طراحی نموده اند. اگر سفری به کشور چین دارید پیشنهاد می کنیم حتما سری به اتاق فرار Mr. X که در شانگهای چین واقع شده است بزنید. در این اتاق فرار که در بین هواداران بازی های کامپیوتری معروف است باید با انجام پازل ها و مراحل مختلف، راه فرار از اتاق را پیدا کنید و به سلامت از اتاق بیرون بروید. این اتاق فرار شبیه به بازی کامپیوتری و فکری طراحی شده و به همین علت در بین مردم چین و عاشقان بازی بسیار پرطرفدار است.

پارک واقعیت مجازی دبی

از دیگر بازی های کامپیوتری در کشورها که در بین گردشگران بسیار مطرح است، پارک واقعیت مجازی دبی نام دارد. این پارک که در مرکز خرید دبی واقع شده شامل دستگاه های بزرگ و بازی های متنوع از ترسناک و فان برای بزرگان و بازی مخصوص بچه ها و نوجوانان است. اگر از جمله علاقه مندان به تجربه بازی های مجذوب نماینده در محیطی پویا هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به این پارک واقعیت مجازی که پر از دستگاه های بزرگ که در پارک های مخصوص شبیه سازی شده اند بزنید و از تجربه بازی در محیطی واقعی لذت ببرید.

گامسکوم (Gamescom) آلمان

یکی دیگر از کنفرانس های بازی کامپیوتری معروف کنفرانس گامسکوم (Gamescom) آلمان است. این کنفرانس که هرساله در شهر کلن آلمان برگزار می گردد از جمله پرطرفدارترین کنفرانس های مخصوص بازی کامپیوتری است که افراد بسیاری را از سراسر جهان به این کنفرانس می کشاند. این کنفرانس شبیه به کنفرانس E3 کالیفرنیا است، با این تفاوت که در این کنفرانس می توانید عاشقان و هواداران بازی های کامپیوتری و طراحان بازی را ببینید و درباره آخرین به روزرسانی بازی های کامپیوتری اطلاعات زیادی کسب کنید و چه بهتر از این که با افرادی که علاقه مشترک دارید هم صحبت شوید.

یکی از مجذوب نمایندهیت های سفر، انجام فعالیت های هیجان انگیز و متفاوت در مقصد است که از جمله آن ها می توان به انجام بازی کامپیوتری اشاره نمود. بعلاوه اگر به کشورهایی مثل ژاپن، چین و امریکا سفر می کنید بهتر است بدانید این کشورها در این زمینه بسیار معروف و محبوب هستند و می توانید در اماکن مختلف مشغول بازی کامپیوتری شوید.

الی گشت

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2424

به "اگر هوادار بازی های کامپیوتری هستید به این کشورها سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر هوادار بازی های کامپیوتری هستید به این کشورها سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید