انتخابی زنان دنیا؛ ملی پوشان والیبال ایران مغلوب تایلند شدند

به گزارش کد الکترونیک، تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های انتخابی زنان دنیا مغلوب تیم قدرتمند تایلند شد.

انتخابی زنان دنیا؛ ملی پوشان والیبال ایران مغلوب تایلند شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش کد الکترونیک، تیم ملی بانوان ایران در اولین مسابقه خود در رقابت های انتخابی زنان دنیا به مصاف تایلند میزبان این رقابت ها رفت. این دیدار در سالن چهار هزار نفری ناخوم پاتوم در حالی برگزار گردید که سالن مسابقه پر از تماشاگر بود و هیچ یک از جایگاه ها خالی نبود. پیش از آغاز مسابقه، مسئولان میزبان چند سرود از ایران هنگام گرم کردن بازیکنان پخش کردند.

مهسا صابری، شبنم علیخانی، مینا روستا، هاله متقیان، ندا چملانیان، فاطمه امینی ترکیب آغاز تیم ایران در این دیدار بودند.

ایران با ترکیب جوان خود در حالی پا به زمین گذاشت که ست اول را خیلی زود با امتیاز 25 بر 14 مغلوب گردید.

اما بانوان بزرگسال ایران در ست دوم با یاری بازیکنان نیمکت نشین پایاپای با تایلند جنگیدند و امتیازات آغازین خود را در امتیاز 14 در حالی جبران کردند که با اختلاف 7 امتیاز عقب بودند. اما نیمه دوم بازی باز هم با اشتباهات ایران همراه بود و این ست نیز 25 بر 16 به سود تایلند به سرانجام رسید.

ست سوم همه چیز مساوی آغاز شد و تا امتیاز 5 بر 5 خیل عظیم تایلندی ها از تماشای بازی خوب ایران لذت بردند. امتیاز ششم در حالی به میزبان داده شد که خیلی زود با یاری سیستم ویدیو چک پس داده شد و ایران 6 بر 5 پیش افتاد. اما بازیکنان تایلند در ادامه بهتر کار کردند و در توپ های برگشتی حملات موثرتری را انجام دادند و با نتیجه 25 بر 13 پیروز این ست و مسابقه شدند.

مسئولان برگزاری این رقابت ها بلیت های برگزاری این مسابقه را حدود 100 هزار تومان به فروش رساندند. رئیس فدراسیون والیبال تایلند و مسئولان محلی شهر از تماشاگران این مسابقه بودند

همچنین در دیگر دیدار امروز تیم والیبال کره جنوبی در یک دیدار آسان پیروز به شکست 3 بر صفر کره شمالی شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های انتخابی زنان دنیا فردا (پنجشنبه) از ساعت 13:15 به وقت ایران به دیدار کره شمالی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 607

به "انتخابی زنان دنیا؛ ملی پوشان والیبال ایران مغلوب تایلند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی زنان دنیا؛ ملی پوشان والیبال ایران مغلوب تایلند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید