اعلام میزان مشارکت به صورت شهرستانی و استانی پس از خاتمه رای گیری

به گزارش کد الکترونیک، استاندار تهران گفت: بعد از سرانجام رای گیری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شمارش آرا شروع وهمزمان اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام می گردد.

اعلام میزان مشارکت به صورت شهرستانی و استانی پس از خاتمه رای گیری

به گزارش کد الکترونیک، انوشیروان محسنی بندپی در تبادل نظر با فارس درباره نحوه اطلاع رسانی شمارش آرا بیان داشت: بلافاصله بعد از اخذ رای شمارش آرا آغاز می گردد و اطلاع رسانی همزمان با شمارش آرا انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مواردی که شبکه های معاند درباره اطلاع رسانی در مورد شمارش آرا مطرح می گردد را کاملاً تکذیب می کنیم و قطعاً بعد از خاتمه رأی گیری شمارش آرا آغاز می گردد و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

استاندار تهران گفت: پس از شمارش آرا صورتجلسه ای توسط نماینده فرمانداری و دیگر نمایندگان ذی ربط امضا خواهد شد و پیش بینی می کنیم تا ساعت 5-6 صبح اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

استاندار تهران بیان داشت: بعد از خاتمه رای گیری تا ساعت 22 میزان مشارکت مردم به صورت شهرستانی و استانی اعلام می گردد و وزارت کشور هم مجموع مشارکت مردم در کشور را اعلام خواهد نمود

محسنی بندپی بیان داشت: متأسفانه از چند وقت پیش فرافکنی شبکه های معاند درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد ولی حضور مردم و رأی آنها به تمامی این فرافکنی ها خاتمه می دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 928

به "اعلام میزان مشارکت به صورت شهرستانی و استانی پس از خاتمه رای گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام میزان مشارکت به صورت شهرستانی و استانی پس از خاتمه رای گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید