استقلال درباره رایگان نبودن سالن توفیق سند رو کرد

به گزارش کد الکترونیک، باشگاه استقلال سند پرداختی 16 میلیونی بابت استفاده 10 روزه از سالن توفیق جهانبخت را رسانه ای کرد.

استقلال درباره رایگان نبودن سالن توفیق سند رو کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، به دنبال اتفاقاتی که در روز فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم بازار عظیم و استقلال در خانه کشتی شهید هادی رخ داد، روز گذشته علیرضا دبیر در برنامه تلویزیونی درخصوص قرارداد سالن دنیابخت توفیق با باشگاه استقلال گفت: درباره قراردادی به مبلغ 16 میلیون تومان صحبت و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. این مبلغ هنوز به حساب فدراسیون کشتی واریز نشده است. تیم استقلال سه وعده در دورهای رفت و برگشت در این سالن حضور داشت. نصیری (اسپانسر استقلال) در این مسابقات دو شخصیت داشت؛ یکی به خاطر حضور در استقلال و یکی هم به عنوان کسی که در دور رفت، 50 درصد از تبلیغات را با فدراسیون قرارداد داشت. هنوز 100 میلیون تومان از حساب ها مانده است.

این در حالی است که استقلالی ها سندی را ارائه داده اند که طبق آن بابت 10 روز اول استفاده از سالن توفیق دنیابخت رقم 16 میلیون و 250 هزار تومان را در تاریخ 30 شهریور به حساب فدراسیون واریز نموده اند، البته آنها در همین رابطه باید دو واریزی دیگر نیز حساب به فدراسیون داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی کد الکترونیک بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1551

به "استقلال درباره رایگان نبودن سالن توفیق سند رو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال درباره رایگان نبودن سالن توفیق سند رو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید