چرا و چطور بلیط چارتر شانگهای چین بخریم؟

به گزارش کد الکترونیک، شانگهای بزرگترین شهر چین، علاوه بر آسمان خراش های مشهور خود، بسیاری جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی دارد که برای دیدن تمام آن ها حداقل احتیاج به یک هفته زمان دارید. این شهر پرزرق و برق در میان ایرانیانی که به چین سفر می نمایند از محبوبیت زیادی برخوردار است. شانگهای با دومین برج بلند جهان و بناهای تاریخی و مدرن در کنار هم، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب می نماید که در این میان گردشگران ایرانی نیز کم نیستند. در نتیجه بسیاری برای خرید بلیط هواپیمای شانگهای اقدام می نمایند. اما هزینه های پرواز با توجه به نوع ایرلاین، کلاس پروازی و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است. در این میان بسیاری از مسافران به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما شانگهای و یا بلیط چارتر شانگهای هستند تا از این طریق هزینه های سفر خود را پایین تر بیاورند.

چرا و چطور بلیط چارتر شانگهای چین بخریم؟

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

اما خوب است این نکته را مد نظر داشته باشید که همواره ارزان بودن به معنای خوب وبهتر بودن نیست. بلکه برای خرید بلیط هواپیما شانگهای باید تمامی نکات را مدنظر قرار بدهید و سپس با توجه به بودجه و انتظارات خود از پرواز ، اقدام به خرید بلیط چارتر شانگهای کنید.

خرید اینترنتی بلیط چارتر شانگهای

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ارائه سامانه های اینترنتی ارائه دهنده بلیط هواپیما دیگر کمتر کسی وقت خود را صرف خرید حضوری می نماید. سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیما این امکان را برای تمامی مسافران به وجود می آورند تا بدون توجه به موقعیت زمانی و مکانی خود در هر جایی از این کره خاکی که هستند به راحتی و تنها با چند کلیلک ساده به راحتی خرید خود را انجام دهند. با سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما در کد الکترونیک با داشتن رابط کاربری بسیار ساده و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما و با توجه به فیلترهای موجود برای انتخاب بهترین پرواز، می توانید به راحتی برای خرید بلیط چارتر شانگهای اقدام کنید.

چرا کد الکترونیک؟

همواره قیمت هایی که در بازار کار به مشتریان ارائه می گردد متفاوت است و یکی از دلایل آن وجود واسطه ها است. کد الکترونیک با حذف واسطه های موجود و ارتباط مستقیم با ایرلاین ها، این مانع را از سر راه برداشته و توانسته است به ارزانترین سامانه خرید بلیط اینترنتی هواپیما تبدیل گردد. کد الکترونیک با تضمین ارزان ترین بلیط هواپیما شانگهای و سرعت در خدمات و پشتیبانی 24 ساعته خود این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که در عین ارزان بودن از کیفیت خدمات ارائه شده نیز نهایت رضایت را داشته باشند. پیشنهاد کد الکترونیک به شما برای خرید بلیط چارتر شانگهای ، خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان است. کد الکترونیک تنها مجری مستقیم فروش بلیط هواپیمایی ماهان است و خرید ارزان ترین بلیط چارتر دبی را برای شما عزیزان تضمین می نماید.

چرا به شانگهای سفر کنیم؟

شاید شانگهای پانداهای چنگدو یا تراس های برنج جنوب چین را نداشته باشد، اما قطعا دیدن آن بیش از هرجای دیگری در چین ارزش خواهد داشت. در حقیقت دلایل بیشماری برای دیدن پاریس شرقوجود دارد.

شانگهای، مرکز اقتصادی دومین انرژی بزرگ دنیا، کلان شهری دنیای است که تجارتی زنده و خروشان، آسمان خراش هایی سرد، شب هایی درخشان و مردمی شاد دارد. شانگهای شهری بزرگ با فراوری ناخالص داخلی گسترده است که به عنوان شهری مدرن و زیبا و مرکز تجاری مهم در دنیا ساخته شده است. در ادامه با کد الکترونیک همراه باشید تا تعدادی از دلایل سفر به شانگهای را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

بزرگترین و ثروتمندترین شهر چین

شانگهای بیش از 20میلیون نفر جمعیت دارد. شانگهای بزرگترین شهر چین و پس از پایتخت هند بزرگترین شهر دنیا است. امروزه این شهر بزرگترین مرکز تجارت و اقتصادی در سرزمین چین است. زیرا دفاتر بسیاری از شرکت های چینی و بین المللی در این شهر قرار گرفته است. شانگهای همچنان در حال رونق و پیشرفت است. آسمان خراش های جدید شانگهای هم خط افق جدیدی برای این شهر ترسیم نموده اند.

ترکیب فرهنگ شرق و غرب

شانگهای با موقعیت جغرافیایی بی نظیر و فرهنگ شرقی متمایز، بسیاری از افراد خارجی مثل برنارد شاو، انیشتین و تاگور را برای زندگی در این شهر یا حداقل تجربه جذابیت شرقی، جذب خود نموده است. از دید یک خارجی شانگهای جذابیت شرقی منحصر به فردی دارد، در حالیکه همین شهر از دید یک فرد چینی رنگ و بویی غربی دارد.

بهشت خرید

شانگهای تجربه خریدی را برایتان فراهم می نماید که هرگز نمی توانید آن را فراموش کنید. چه معتاد خرید باشید چه نباشید، مراکز خرید متنوعی در شانگهای وجود دارد که هر چه را که تصور کنید می توانید در آن ها پیدا کنید. خیابان های اصلی خرید مثل خیابان نانجینگ و خیابان هوآی های آخرین اجناس لوکس و مد روز را در اختیار شما قرار می دهند، در حالیکه در بازارهای سنتی و روباز آن می توانید رنگ و بوی شانگهای قدیمی را حس کنید.

زندگی شبانه رنگارنگ

شانگهای، شهر بدون خواب است. شهری که زندگی پویای آن فراتر از ساعت های روشن روز می رود. شانگهای با سینماهایی که فیلم های خارجی و چینی را به نمایش می گذارند، اپرا، پایکوبی، درام، آکروباتیک و عروسک بازی، طعم و بوی فرهنگی متفاوتی دارد. همچنین زندگی شبانه در این شهر جریان دارد و تفریحات شبانه تا طلوع صبح برقرار هستند.

حمل و نقل راحت

شانگهای به عنوان یک کلان شهر در چین، بسیار راحت در دسترس است. به وسیله هواپیما، قطار، اتوبوس و قطار به راحتی می توانید به این شهر سفر کنید. به علاوه بزرگراه های شانگهای همه جا هستند.

ویزای ترنزیت 144 ساعته رایگان

در شانگهای امکان دریافت ویزای ترنزیت 144 ساعته رایگان فراهم شده است. این ویزا برای تاجران و کسانی که دائما به این شهر سفر می نمایند بسیار مناسب است.

جاذبه های گردشگری

شانگهای جاذبه های گردشگری بسیاری چه داخل شهر و چه در اطراف آن دارد. شهرک آبی ژوجیاجیاو، فقط 40 دقیقه با ماشین از شانگهای فاصله دارد. این شهر آبی باستانی، شهری به سبک جنوب شرقی چین است. همچنین در سفر به شانگهای می توانید از شهرهای هانگژو، سوژو، نانجینگ، و ووشی که همگی با قطارها و اتوبوس های سریع السیر 3 ساعت با آن فاصله دارند دیدن کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 318

به "چرا و چطور بلیط چارتر شانگهای چین بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا و چطور بلیط چارتر شانگهای چین بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید