پیگیری برطرف مسائل اسناد مالکیت کوی امام علی(ع) اراک در دستور کار

به گزارش کد الکترونیک، علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ادامه روند پیگیری مسائل ساکنان منطقه کوی امام علی(ع) اراک در ارتباط با موضوع صدور اسناد مالکیت و برخورداری از مزایای قانونی مالکیت، نشستی در این ارتباط با مسئولان مربوطه شهرداری و ثبت اسناد برگزار گردید.

پیگیری برطرف مسائل اسناد مالکیت کوی امام علی(ع) اراک در دستور کار

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اضافه نمود: در این نشست ضمن مطرح شدن موارد و مسائل ساکنان این منطقه در چند محور، مقرر شد در اسرع وقت تهیه و صدور اسناد پلاک های کلی که به نام دولت است برای تهیه محدوده دقیق این پلاک ها انجام گردد.

کریمی اظهار داشت: در ادامه همچنین در مورد سطح پروژه شبکه معابر این منطقه که توسط شهرداری تهیه شده، قرار شد این مورد در اختیار ادارات ثبت اسناد و راه و شهرسازی قرار بگیرد تا مردم بتوانند برای پیگیری مراجعه نمایند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس توضیح داد: مورد بعد هم اینکه، با توجه به ابهامات و سوالاتی که مردم برای مراجعه به شرکت کارگزاری که در منطقه مستقر است و این مسئولیت را برعهده دارد و کارهای مرتبط را دنبال می نماید دارند، قرار شد یک دستورالعمل اجرایی برای تعریف فرآیند و ساز و کار برای مراجعه مردم، پذیرش آنان، تشکیل پرونده و در نهایت صدور اسناد به نام آنها و این روند در قالب یک دستورالعمل اجرایی با مشارکت چند دستگاهی که در این امر ارتباط دارند تنظیم گردد.

کریمی ادامه داد: در نهایت این دستورالعمل در قالب اقدام مهم به وسیله دستگاه های اطلاع رسان، به اطلاع مردم برسد تا مردم از کم و کیف موضوع به طور دقیق آگاه شوند، تا بتوانند به راحتی و اطلاع کامل مکاتبه نمایند و در سریعترین زمان از امکاناتی که با پیگیری حمایت مدیران مربوطه و دستگاه ها فراهم شده بهره مند گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 131

به "پیگیری برطرف مسائل اسناد مالکیت کوی امام علی(ع) اراک در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری برطرف مسائل اسناد مالکیت کوی امام علی(ع) اراک در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید