ویژگی های کابین لوکس بوئینگ دریم لاینر از بریتیش ایرویز

به گزارش کد الکترونیک، کابین لوکس بریتیش ایرویز در هواپیمای بوئینگ 787- 9 دریم لاینر | British Airways first class 787-9 Dreamliner

امروز می خواهیم تا یکی از کابین های لوکس و بسیار مجلل جهان آشنا شویم. هواپیمای 787- 9 دریم لاینر شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways first class 787-9 Dreamliner). این کابین مجلل دارای امکانات بسیار زیادی است و یکی ازگران ترین و البته مجلل ترین پروازهای جهان محسوب می گردد و افراد زیادی دوست دارند که در این کابین مستقر شوند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر کلیه مشخصات کابین لوکس بریتیش ایرویز را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های کابین لوکس بوئینگ دریم لاینر از بریتیش ایرویز

کابین لوکس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

از فوریه سال 2010 میلادی به بعد بود که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز گفتند که از این به بعد مسافرینی که از این شرکت هواپیمایی پرواز فرست کلاس می خرند می توانند برای پروازهای خود از پروازی متفاوت تر از پروازهای خود استفاده نمایند.

پروازی که بسیار متفاوت تر و مرفه تر از پروازهای فرست کلاس این شرکت بود. این شرکت در سرانجام اعلام خود به مسافران گفت که بی شک مسافرین این پرواز از آن لذت خواهند برد.

این پرواز در واقع یکی از پروازهای فرست کلاس این شرکت در هواپیماهای بوئینگ 787- 9 دریم لاینر بود.

در این کابین لوکس و زیبا بر اساس تجربیات و البته مهندسی بهترین طراحان داخلی هواپیمایی از امکاناتی استفاده شده است که علاوه به مجلل بودنشان باعث ایجاد آرامش و رفاهی بسیار زیاد برای مسافرین خود می شود.

تمام جزئیات هر چند کوچک از چشم طراحان این کابین به دور نمانده است.

تمام این وسایل دست به دست هم داده اند تا برای مسافرین این پرواز تجربه سفری به یاد ماندنی و فوق العاده را رقم بزنند.

کابین هواپیمای این ایرلاین، از یک صفحه نمایشگر با صفحه 23 اینچی که لمسی نیز هست برای مسافران بهره می برد.

این نمایشگر روبروی جایگاه مخملی هر مسافر قرار گرفته است. هر جایگاه نیز دارای گاوصندقی شخصی به همراه آینه مخصوص است.

ابتدا از محوطه ورودی این کلاس پروازی ویژه مسافران این پرواز شروع می نماییم.

همه چیز از ابتدا، دقیقا از قبل از پرواز شروع می شود. باند پروازی اختصاصی، جهت تندرو اختصاصی در فرودگاه تا سالن های استراحت ، لانج(Lounge) اختصاصی و مجلل، بهترین غذاهای این ایرلاین ها که از طریق بهترین آشپزهای جهان و با بهترین مواد غذایی پخته می شوند و غذاهایی لذت بخش هستند،… و بسیاری دیگر از خدمات که در ادامه حتما به بررسی آن ها خواهیم پرداخت تنها گوشه ای از خدمات این پرواز فرست کلاس و لوکس است.

کابین نو ومجلل این پرواز به گونه ای طراحی شده است که تا به گونه ای ماهرانه و ظریف تصوری آرامش بخش از محیطی زیبا و خوشایند و البته از همه مهم تر آرامش بخش را با استفاده از تکنیک های مدرن هواپیمایی روز جهان به سبک معماری معاصر انگلیسی طراحی نماید.

در هر قسمتی از این کابین، برای هر مسافر این قسمت فضایی اختصاصی و متفاوت با رعایت حریم خصوصی مسافران ایجاد شده است.

با این کار همه مسافران این کابین، چه در هنگام کار، استراحت، صرف غذا، انجام امور شخصی،… و بسیاری از حالات پیشامدی دیگر این حس را داشته که در خانه خود هستند و در امنیت و البته از همه مهم تر در محیطی مدرن در آرامش هستند.

سیستم روشنایی ویژه کابین پرواز فرست کلاس بسیار هوشمندانه با نور طبیعی در طول روز روشن می شود و به این صورت حتی در مصرف انرژی هواپیما هم صرفه جویی می شود.

البته این به آن معنا نیست که در هر ساعتی از زمانی که خورشید در آسمان است مسافران باید نور آفتاب را تحمل نمایند بلکه این کابین این قابلیت را دارد که پنجره های اختصاصی در هر کابین، کاملا مجهز به پرده های الکترونیکی می باشند و مسافران می توانند در صورت دلخواه، پرده ها را بکشند و یا نور خود را تنظیم نمایند.

این تکنولوژی پرده های هواپیما زمانی که مورد استفاده قرار گرفت، برای اولین بار بود در کابین هواپیمای مسافربری در جهان مورد استفاده در ایرلاین ها قرا می گرفت.

از جمله امکانات دیگری که در این کابین وجود دارد این است که در هنگام سفر، مسفران کابین فرست کلاس از امکانات بسیار پیشرفته دیگری نیز بهره می برند.

به گفته مسافران این پرواز در این کابین ها بیش از امکاناتی که برای کابین از طرف بریتیش ایرویز تعریف شده است وجود دارد و چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد.

به گفته منابع رسمی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در طراحی فضا و امکانات این هواپیما این نکته در نظر گرفته شده است که موادی که مورد استفاده قرار میگیرد از بهترین مواد تشکیل دهنده جهان باشد.

درواقع از صفر تا صد، از کیفیت مواد گرفته تا خدماتی که از طریق مهمانداران ارائه می شود در این پرواز بسیار مجلل و از پیش طراحی شده است.

در این پرواز تجهیزات دیگری همچون جزئیاتی فکر شده و طراحی شده مثل: کمد لباس شخصی و همچنین صفحه نمایشی لمسی نو که تقریبا میزان ای دو برابر میزان متداول صفحه نمایش های هواپیما را دارد، در دسترس است. این مانیتورها دارای امکاناتی همچون: ورودی USB و اتصال RCA می باشد.

هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر یکی از هواپیماهای ساخت شرکت هواپیماسازی بوئینگ است. این هواپیما در واقع یک فروند جت مسافربری دو موتوره و البته پهن پیکر است.

تعداد مسافرانی که با این هواپیما قابل حمل است با توجه به تعداد و نوع جایگاه ها، 210بین تا 330 نفر است.

درباره هواپیمای 787 دریم لاینر باید بگوییم که این هواپیما نسبت به دیگر هواپیماهای مسافربریِ ساخت شرکت بوئینگ ازلحاظ مصرف سوخت دارای بازدهی بسیار بالاتری است و به عنوان اولین بوئینگی شناخته می شود که است که در ساخت بدنه آن کامپوزیت بسیار زیادی به کار رفته است.

شرکت بوئینگ برای اولین بار در 8 ژوئیه سال 2007 میلادی با تشریفاتی بسیار گسترده از این هواپیمای پهن پیکر رونمایی کرد.

این هواپیما، سریع الفروش ترین هواپیمای مسافربری تاریخ با سفارش خرید بیش از 800 فروند است در اولین رونمایی خود نیز می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2157

به "ویژگی های کابین لوکس بوئینگ دریم لاینر از بریتیش ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های کابین لوکس بوئینگ دریم لاینر از بریتیش ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید