هوا هین تایلند

به گزارش کد الکترونیک، هوا هین (Hua Hin) یک تفرجگاه ساحلی زیبا و معروف تور تایلند است. ساحل هوا هین دارای آب و هوای گرمسیری بوده و هر از چند گاهی در آن نسیمی خنکی شروع به وزیدن می‌کند.

هوا هین تایلند

اکنون دیگر خبر چندانی از اسکله های قدیمی این دهکده ماهیگیری نیست چرا که هتل های باشکوه، رستوران های مجهز و فروشگاه های محلی، زنجیره ای و شبانه متعددی در نقاط مختلف آن ساخته شده‌اند.

هوا هین سال هاست که عنوان تمیزترین ساحل را از آن خود کرده و در این خصوص حتی گوی رقابت را از سواحل پاتایا (Pattaya) نیز ربوده است. پاتایا یک تفرجگاه ساحلی مهم دیگر در نزدیکی بانکوک است. ساحل هوا هین که 5 کیلومتر طول دارد، تمیز، زیبا و تماشایی در تور تایلند است.

از سوی دیگر این منطقه نسبت به دیگر مناطق گردشگری تا حدودی از آرامش را دارد و به همین دلیل برای خانواده ها و گردشگران مسن تر، جذابیت بیشتری دارد.

گردشگران تور تایلند می توانند علاوه بر حمام آفتاب و پیاده روی در طول ساحل زیبا، از تفریحات گوناگون دیگری همچون بازی گلف در زمین گلف سلطنتی هوا هین، بازدید از چشمه های آب معدنی و یا پرداختن به ورزش مفرح اسب سواری در ساحل طی کنید.

با فرا رسیدن شب و تاریک شدن هوا رستوران های شبانه زیادی فعالیت خود را آغاز می کنند که این امر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری هوا هین به شمار می رود. در این رستوران ها می توان انواع غذاهای دریایی، محلی و غیره را سرو کرد.

انتشار: 18 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 12

به "هوا هین تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوا هین تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید