مورد عجیب پدر کانادایی

به گزارش کد الکترونیک، مجله مهر: تقریبا تصور همه ما بر این است که بازی های کامپیوتری برای بچه ها ضرر دارند و بهتر است خانواده ها فرزندانشان در استفاده از این بازها کنترل نمایند. از همین رو احتمال برای تان عجیب خواهد بود اگر بشنوید که خانواده ای در کانادا هستند که پسرشان را از مدرسه به خانه می آورند تا پای بازی کامپیوتری بنشیند!

مورد عجیب پدر کانادایی

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

دیو هرزوگ که 49 سال سن دارد، می گوید از سن سه سالگی دسته های بازی کامپیوتری را در دست پسرش گذاشته است و او هم خیلی زود نشان داده که استعداد زیادی در این بازی ها دارد!

این پسر در سن هفت سالگی می توانسته بازیکن های 10 ساله را مغلوب کند. اما ماجرا از زمانی مهم می شود که جردن در یک بازی کامپیوتری دو هزار دلار برنده می شود و پدرش هم متوجه می شود با این استعداد می توانند درآمد داشته باشند.

حالا جردن در 16 سالگی یکی از بازیکن های پیروز در چند بازی معروف کامپیوتری است و در مسابقات جهانی بازی می نماید، او بین 8 تا 10 ساعت پای کامپیوتر است که حتی غذایش را هم جلوی سیستم می خورد و در کلاس های درس آنلاین شرکت می نماید.

دیو هرزوگ سال گذشته پسرش را از مدرسه بیرون آورده و اصلا از این تصمیم ناراحت نیست. البته برای این تصمیم او اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما این پدر معتقد است که اگر به خاطر ورزش یا موسیقی مدرسه نمی رفت، دیگران حمایت می کردند، اما حالا که بحث از بازی کامپیوتری است، آن را سواستفاده می نامند؟ این موضوع به میزان درک افراد مختلف برمی شود و شاید جردن تجربه یک زندگی معمولی را نداشته باشد، اما پاداش فداکاری هایش را می گیرد.

در این مورد می توان گفت که جردن خیلی خوش شانس است که پدرش او را حمایت می نماید، هدف او این است که آنقدری پول جمع کند که دیگر مشغول به کار کردن نباشد، حتی اگر برای این کار مجبور باشد ساعت های بیشتری را صرف بازی های کامپیوتری کند، پس او حاضر به انجام آن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 307

به "مورد عجیب پدر کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب پدر کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید