مسابقه برنده شو

به گزارش کد الکترونیک، محمدرضا گلزار بدون شک یکی از پرطرفدارترین بازیگران ایرانی است و به همین دلیل استقبال خوبی از مسابقه برنده شو صورت گرفته است. هدف اصلی این برنامه افزایش میل مطالعه در مردم ایران عنوان شده است، این یعنی سازندگان این برنامه قصد دارند تا با اهدای جوایز به برندگانی که از اطلاعات عمومی بالایی برخوردارند، میل به مطالعه و در نتیجه سرانه مطالعه در کشور را بالا ببرند.

مسابقه برنده شو

مسابقه برنده شو از 25 مرداد و با مجری گری محمدرضا گلزار شروع به کار کرد. برای حضور در مسابقه برنده شو ابتدا باید برنامه این مسابقه را نصب کرده و در مسابقات آنلاین آن شرکت کنید. آخر هر هفته کسانی که در اپلیکیشن مسابقه امتیازات بیشتری را کسب کرده باشند برای شرکت در مسابقه دعوت می شوند و مسابقه اصلی برنده شو را برای دریافت جایزه ارزشمند آن تجربه می کنند. البته جوایز این مسابقه به اینجا محدود نمی شود و آخر هر هفته در بین کسانی که پیروز به شرکت در برنامه تلویزیونی نشده اند قرعه کشی انجام می شود و به این افراد نیز هدایایی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که حتی تماشاگران این مسابقه نیز از بین افرادی که در برنامه آنلاین برنده شو امتیازاتی را کسب کرده باشند انتخاب می شوند. این مسابقه با هدف افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان بر روی آنتن رفته است. از حاشیه های این مسابقه می توان به مشکلاتی که کاربران با اپلیکیشن این مسابقه پیدا می کردند اشاره کرد. اپلیکیشن برنده باش برای مدتی بروزرسانی نمی شد و کاربران با مشکل عدم دریافت سوالات روبرو بودند. پیامک جهت ارسال لینک دانلود به کاربرانی که درخواست داده بودند ارسال نمی شد که ظاهرا به دلیل مشکلاتی بود که شرکت مجری پیامک با آن ها روبرو شده بود و مشکلاتی همچون اتصال اپلیکیشن به سرور، پرداخت پول و عدم تخصیص سوال به کاربران و … از جمله مشکلاتی بود که مسابقه برنده شو با آن ها روبرو شده بود.

افرادی که علاقه مند به حضور در این مسابقه اند باید بعد از نصب اپلیکیشن به سوال ها پاسخ داده و امتیاز کسب کنند. در ابتدای مسابقه 5 سوال رایگان به کاربران داده می شود. در صورتی که کاربری به هر سوال پاسخ درست بدهد، از تعداد سوال های مجاز او کم نخواهد شد ولی اگر پاسخ نادرست بدهد یا سوالی را بدون پاسخ رد کند، یک سوال از مجموع سوالات او کم خواهد شد. با هر پاسخ درست 100 امتیاز، هر پاسخ نادرست 5 امتیاز و هر سوال که بدون پاسخ رد کند 20 امتیاز به امتیازات کاربر اضافه خواهد شد و به ازا ء هر 1000 امتیاز ، یک کد قرعه کشی خواهد گرفت. هر هفته از بین کاربران این اپلیکیشن 300 نفر با قرعه کشی انتخاب خواهند شد تا به عنوان تماشاگر در استودیو حضور داشته باشند. شرط حضور در این قرعه کشی داشتن حداقل 1 کد قرعه کشی (1000 امتیاز) است. هر هفته 8 نفر که بیش ترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده اند، به مسابقه بزرگ دعوت خواهند شد تا شانس شان را برای جایزه 2 میلیارد ریالی بیازمایند. در سرانجام هر هفته و بعد از انتخاب افراد برتر، کدهای قرعه کشی تا سرانجام فصل در حساب کاربران خواهد ماند ولی امتیاز آن ها صفر می شود تا در هفته بعد شانس رشد تمام کاربران برابر باشد. در سرانجام هر فصل یک قرعه کشی بزرگ بین کاربران انجام خواهد شد که جوایز آن از شبکه سوم سیما اعلام می شود. در صورتی که با پاسخ نادرست به سوال ها یا بدون پاسخ رد کردن آن ها، دیگر سوالی برای کاربران باقی نمانده باشد، می توانند با استفاده از این 4 روش سوال تازه به دست آورند:

  • 3 سوال رایگان با تماشای ویدئو
  • 10 سوال رایگان با دعوت از دوستان (این بخش به زودی اضافه خواهد شد)
  • 20 سوال رایگان با نصب اپلیکیشن های پیشنهادی (این بخش به زودی اضافه خواهد شد)
  • خرید بسته های سوال و دریافت 30 تا 1440 سوال

تهیه کنندگان مسابقه برنده شو، هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی تهیه کنندگان برنامه دورهمی هستند.

منبع: اُکالا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2040

به "مسابقه برنده شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه برنده شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید