طراحی دکوراسیون 7 آشپزخانه کوچک

به گزارش کد الکترونیک، امروزه به دلیل بالا بودن قیمت خانه های ویلایی بیشتر افراد ترجیح میدهند در واحدهای آپارتمانی زندگی نمایند. فضای این آپارتمان ها اصولا کوچک است و تمام بخش های آن فضای محدودی دارند. در این خانه ها اتاق نشیمن, اتاق خواب, حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه کوچک میباشند, بنابراین طراحی آنها باید به نحوی صورت گیرد که این مکان ها کمی بزرگتر و روشن تر به نظر بیایند. آشپزخانه از جمله مکان هایی از خانه میباشد که خانم ها بیشتر وقت خود را در آن میگذرانند, به همین دلیل فضای آن باید به نحوی باشد که احساس خستگی و یکنواختی ایجاد نکند. در نوشته های پیشین ما به بحث دکوراسیون آشپزخانه و عوامل موثر در آن پرداخته است و هم اکنون در این قسمت سعی دارد راهکارهایی در ارتباط با طراحی آشپزخانه کوچک در اختیار شما بگذارد و نمونه های جدیدی از طراحی این فضا را به شما نشان دهد تا بتوانید اشپزخانه خود را بر اساس آنها طراحی کرده و از حضور در آن رضایت کامل داشته باشید. با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون 7 آشپزخانه کوچک

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آشپزخانه با دکوراسیون براق

بافت لوکس, درخشندگی و انعکاس نور باعث جذابیت و زیبایی بی نظیر آشپزخانه زیر شده است. این آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک قرار گرفته است اما طراحی دکوراسیون آن به نحوی اجرا شده که شما شاهد فضایی باز با نور کافی هستید. وجود پنجره های بلند در این فضا باعث ورود نور و انعکاس آن بر روی سطوح شده است. فضایی که مشاهده می کنید با استفاده از یک جزیره آشپزخانه مرکزی از قسمت غذاخوری جدا شده و در طراحی دکوراسیون آن از شیشه برای سطح میز نهارخوری, استیل برای بدنه جزیره, های گلاس برای کابینت و سنگ صیقل داده شده برای کانتر آشپزخانه استفاده شده است. علاوه بر آن وجود لوستر و وسایل دکوراتیو روی میز نهارخوری عواملی موثر در زیبایی دکوراسیون این آشپزخانه محسوب میشوند. وجود این عناصر در دکوراسیون باعث میگردد انعکاس نور بیشتر اجرا شده و فضا بزرگتر به نظر بیاید.

آشپزخانه با دکوراسیون سیاه و سفید

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید وجود رنگ سفید در فضای این آشپزخانه دلیل مهمی برای بزرگتر نشان دادن فضای آن شده است. کابینت آشپزخانه به رنگ سفید انتخاب شده است اما کانتر آن از جنس گرانیت سیاه میباشد. وجود دو رنگ متضاد سیاه و سفید در کنار هم نمایی بسیار جذاب و خاص در فضای این آشپزخانه پدید آورده است. علاوه بر آن کفپوش شطرنجی و لوسترهایی که در طراحی آنها از این دو رنگ استفاده شده زیبایی فضا را دو چندان مینماید.

آشپزخانه با دکوراسیون مدرن

تصویر زیر آشپزخانه ای را نشان میدهد که در آن از متریال های جدید برای طراحی دکوراسیون آن استفاده شده است. همانطور که ملاحظه میکنید کفپوشی که در کف آشپزخانه قرار گرفته از جنس چوب پنبه با سطحی نرم و طرحی خاص میباشد. طرح این کفپوش چوب پنبه ای به شکلی ست که گرد و غبار بر روی آن نمایان نمیگردد و آشپزخانه تمیز به نظر می آید. علاوه بر آن از پانل ضد زنگ صیقلی و براق برای پوشش دیوار پشت هود استفاده شده که باعث میگردد نوعی هارمونی در فضا ایجاد گردد زیرا این پانل با سطح ماشین ظرفشویی و اجاق گاز هارمونی دارد. پانل پشت هود نور را منعکس میکند و فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهد. علاوه بر آن ارتفاع هود و کابینت نیز عامل موثر دیگری در ایجاد عمق به فضا محسوب میگردد.

آشپزخانه با دکوراسیون زرد و سفید

دکوراسیون آشپزخانه زیر به رنگ سفید و زرد روشن است. وجود این رنگ ها در آشپزخانه فضای آن را بازتر و روشن تر نشان میدهد. قرار دریافت کابینت در دو طرف دیوار فضایی مانند راهرو ایجاد نموده که در قسمت غذاخوری عریض تر میگردد. وجود پنجره در انتهای آشپزخانه باعث ورود نور به بقیه قسمت ها میگردد و کفپوش سنگ آهکی که در کف آشپزخانه واقع شده نیز با انعکاس نور فضا را بزرگتر روشن تر نشان میدهد.

آشپزخانه با دکوراسیون سفید و روشن

در تصویر زیر آشپزخانه ای با کانتر سفید رنگ از جنس سنگ مرمر و کفپوشی از جنس سنگ آهک را ملاحظه میکنید که با ظاهری شفاف باعث انعکاس نور در آشپزخانه میشوند. استفاده از رنگ سفید در این آشپزخانه و نورپردازی سقف و دورن کابینت باعث شده فضای این آشپزخانه روشن و بزرگ به نظر بیاید. تصویر زیر آشپزخانه ای کوچک با دکوراسیون مدرن را به نمایش گذاشته است. با توجه به این تصویر دیگر نگران آشپزخانه کوچک خود نباشید و با استفاده از ایده های جدید, فضای آشپزخانه خود را به سبک مدرن طراحی نمائید و از حضور در آن لذت ببرید.

آشپزخانه با دکوراسیون دو بخشی

دکوراسیون آشپزخانه زیر نسبت به سایر مدل های آشپزخانه متفاوت است. همانگونه که مشاهده میکنید فضای غذاخوری آشپزخانه با دیواری که بر روی کانتر قرار گرفته از بقیه فضا جدا شده است. کانتری که روی کابینت قرار گرفته از جنس سنگ مرمر و به رنگ خاکستری و سفید است که با دیوارپوش بین کابینتی در فضای داخل آشپزخانه هارمونی دارد.

آشپزخانه با دکوراسیون روشن

تصویر زیر آشپزخانه ای روشن و پر نور در یک آپارتمان کوچک را نشان میدهد. وجود درب تمام شیشه ای بالکن باعث ورود نور کافی به فضای این آشپزخانه میگردد و فضا را بزرگتر نشان میدهد. کفپوش این مکان از جنس پارکت چوبی است که یک فرش کرمی رنگ بر روی آن پهن شده است. کابینت های سفید رنگ, فرش کرمی و سطح صیقلی کابینت سمت چپ باعث شده فضای آشپزخانه بزرگتر به چشم بیاید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 776

به "طراحی دکوراسیون 7 آشپزخانه کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون 7 آشپزخانه کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید