صعود جیانگسوی چین و ججو کره جنوبی از گروه H

به گزارش کد الکترونیک، تیم های جیانگسوی چین و ججو یونایتد کره جنوبی از گروه H لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

صعود جیانگسوی چین و ججو کره جنوبی از گروه H

با هزینه تورهای چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش کد الکترونیک، 2 بازی همزمان هفته سرانجامی گروه H لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه شنبه) برگزار گردید. تیم ججو یونایتد کره جنوبی که برای اطمینان به صعود احتیاج به پیروزی داشت با نتیجه 2 بر صفر از سد اوزاکای ژاپن گذشت. تیم از پیش صعودکرده جیانگسوی چین نیز میهمان آدلاید یونایتد استرالیا بود که این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم چینی سرانجام یافت.

در جدول رده بندی گروه H لیگ قهرمانان آسیا تیم های جیانگسوی چین و ججو یونایتد کره جنوبی با امتیازهای 15 و 10 به مرحله یک هشتم صعود کردند. تیم های آدلاید یونایتد استرالیا و اوزاکای ژاپن هم با امتیازهای 5 و 4 در رده های سوم و چهارم جای گرفتند.

در مهمترین دیدارهای امروز هفته سرانجامی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B تیم استقلال خوزستان از ساعت 20 میزبان الجزیره امارات است. تیم استقلال تهران نیز در بازی هفته سرانجامی گروه A در قطر به مصاف التعاون عربستان می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 808

به "صعود جیانگسوی چین و ججو کره جنوبی از گروه H" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود جیانگسوی چین و ججو کره جنوبی از گروه H"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید