شکوفایی خلاقیت دانش آموزان در مدرسه ایدنو

به گزارش کد الکترونیک، معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از جشنواره ای متفاوت در راستای رویش های خلاقانه دانش آموزی، مدرسه ایده های نو، با عنوان جشنواره ایدنو خبر داد.

شکوفایی خلاقیت دانش آموزان در مدرسه ایدنو

به گزارش گروه اجتماعی کد الکترونیک، روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: نظر به اهمیت، شکوفایی خلاقیت در میان نسل جوان و پرورش آن ها به عنوان مدیران و آینده سازان فردا، فراخوان ایده ها و رویش های خلاقانه دانش آموزی مدرسه ایده های نو با عنوان جشنواره ایدنو، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شبکه های اجتماعی و سایت راه اندازی شد

وی گفت:این جشنواره، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم است. تمامی دانش آموزان انجمنی و غیرانجمنی می توانند در این رقابت شرکت نمایند و از جوایز نفیس بهره مند شوند و یک حمایت ویژه جشنواره و صندوق ملی حمایت از ایده ها، مخصوص دانش آموزان پایه دهم عضو انجمن اسلامی نیز در این جشنواره تدارک دیده شده است.

جانباز گفت: این جشنواره از 20 آذرماه در سراسر کشور آغاز شده است و دانش آموزان می توانند تا سوم اسفند در جشنواره ایدنو شرکت نمایند و پس از ثبت نام، ایده های خود رابه این جشنواره ارسال نمایند.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: دانش آموزان پس از ارسال ایده های خود، وارد بخش پشتیبان (حمایت مربی) و داوری می شوند و همزمان با ارسال بوم های ایده پردازی، پشتیبانی و داوری به صورت مستمر توسط پشتیبان ها و داور ها انجام می شود تا دانش آموزان زمان لازم برای اصلاح و ارائه ایده های بهتر و خلاقانه تر را داشته باشند. داوری در این بخش تخصصی است و از طریق تیم داوری انجام خواهد شد. همچنین، ایده های برتر ملی و استانی در این مرحله توسط داور معرفی می شوند.

وی گفت: همچنین 10 ایده برتر استان (5 دختر و 5 پسر) به رویداد ملی ایدنو راه می یابند و جوایزی به آن ها اهدا می شود. همچنین 6 ایده برتر دانش آموزان سال دهم (3 دختر و 3 پسر) ضمن دریافت جوایز، جهت اجرای ایده توسط صندوق حمایت از ایده، حمایت می شوند.

جانباز گفت: در بازه زمانی تیر تا مردادماه 1400 یک رویداد ملی در قالب کارگاه های خلاقیت، ایده پردازی، کسب و کار، کارآفرینی و صنایع خلاق و مدیریت پروژه ویژه رتبه های برتر برگزار خواهد شد و از 10 دانش آموز ایده پرداز مدرسه ای تقدیر به عمل خواهد آمد و همچنین صاحبان ایده های برتر می توانند به عنوان پشتیبان در دوره بعد جشنواره ایفای نقش نمایند.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: علاقمندان به شرکت در این فراخوان می توانند با مراجعه به سایت ایدنو به آدرس idnoo.ir و تکمیل اطلاعات گروه خود در بخش ثبت نام و هم چنین از طریق پرس لاین موجود در کانال پیام رسان بله به آدرس idnoo-ir اقدام به ثبت نام نمایند.

گفتنی است جشنواره ایدنو از 20 آذرماه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور آغاز شده است و دانش آموزان تا سوم اسفند فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1593

به "شکوفایی خلاقیت دانش آموزان در مدرسه ایدنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوفایی خلاقیت دانش آموزان در مدرسه ایدنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید