دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانى آسیا، یک پیروزى، یک شکست و 3 تساوى برای شطرنج بازان ایران

به گزارش کد الکترونیک، یک پیروزى، یک شکست و سه تساوى حاصل عملکرد شطرنج بازان ایران در دور هشتم مسابقات شطرنج انفرادى قهرمانى آسیا بود.

دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانى آسیا، یک پیروزى، یک شکست و 3 تساوى برای شطرنج بازان ایران

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور هشتم (ماقبل انتهای) رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا امروز (دوشنبه) در شهر ماکاتی فیلیپین برگزار گردید و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود صاحب یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست شدند.

امروز و در حساس ترین مسابقه محمدامین طباطبایی برابر کانگولی، قهرمان سابق آسیا و شش دوره هند نهاده شد و در نهایت به تساوى رسید. با این تساوی هر دو شطرنج باز در بالاى جدول باقى ماندند.

در دیگر مسابقه، پرهام مقصودلو رودرروی لی کوآنگ لیم، استاد بزرگ ویتنامی ایستاد و او هم به تساوى رسید. علیرضا فیروزجا دیگر شطرنج بار کشورمان نیز امروز به مصاف حریف هندی خود رفت و در انتها مغلوب شد.

در ادامه مسابقات احسان قائم مقامی، دیگر نماینده ایران برابر حریف فیلیپینی نهاده شد و در نهایت به تساوى رضایت داد. مبینا علی نسب هم که تنها نماینده شطرنج بانوان در این مسابقات بود امروز مقابل حریف فیلیپینی اش حاضر و به پیروزى رسید.

روز انتهای مسابقات (دور نهم) فردا برگزار و در نهایت چهره نفرات برتر هفدهمین دوره رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا معین می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 176

به "دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانى آسیا، یک پیروزى، یک شکست و 3 تساوى برای شطرنج بازان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانى آسیا، یک پیروزى، یک شکست و 3 تساوى برای شطرنج بازان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید