جزئیات انفجار در پتروشیمی خارگ

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران : مدیر بحران استانداری بوشهر مطرح نمود: عصر امروز وقوع حریق در پتروشیمی جزیره خارگ موجب مرگ یک نفر شد.

جزئیات انفجار در پتروشیمی خارگ

به گزارش کد الکترونیک به نقل از ایسنا: جهانگیر دهقانی بیان کرد: آتش سوزی در پتروشیمی خارگ از ساعت 17:40 آغاز شد و طی 15 دقیقه با کمک نیروهای امدادی و آتش نشانی مهار گشت.

وی ادامه داد: پتروشیمی در حالت اورهال بوده و نیروها در حال شستشوی مخازن و تعمیرات بوده اند که متاسفانه به دلیل انفجار ماده اشتعال زا حین جوشکاری این حادثه رخ می دهد.

مدیر بحران استانداری بوشهر اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

جهانگیری بیان کرد: قربانی حادثه در همان زمان و به دلیل پرت شدن از ارتفاع فوت می کند.

وی بیان کرد: این حادثه خسارت مالی چندانی نداشته و حریق سریعا توسط نیروهای آتش نشانی خاموش شده است.

انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان سوختگی گناوه

ناصر ابراهیمی، بخشدار جزیره خارگ نیز درباره جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: هر ساله تعمیرات اساسی تحت عنوان اورهال در پتروشیمی ها انجام می شود که متاسفانه امروز و در دومین روز از این تعمیرات، در مخازن پتروشیمی خارگ آتش سوزی رخ داد.

وی ادامه داد: تایم مدیریت بحران خیلی کم بود و این حادثه سریعا مدیریت شد، در واقع آتش سوزی 15 دقیقه به درازا کشید و خسارت تاسیساتی نداشتیم اما متاسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت.

ابراهیمی اظهار کرد: از چهار نفر دیگر مصدومان حادثه آتش سوزی در جزیره خارگ، متاسفانه یک نفر شرایط وخیمی دارد.

وی بیان کرد: مصدومان توسط ناجی به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شده اند.

بخشدار ویژه خارگ شرح داد: بالگرد نیز برای انتقال مصدومان آماده بود اما به گفته خلبان و به لحاظ نامساعد بودن باند اسکله بحرگان و تاریکی شب، ریسک فرود بسیار بالا بود و به همین خاطر تصمیم این شد که با ناجی منتقل شوند که البته تفاوت زمانی چندانی ندارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1473

به "جزئیات انفجار در پتروشیمی خارگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انفجار در پتروشیمی خارگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید