جاذبه های گوانجو

به گزارش کد الکترونیک، سومین شهر بزرگ چین گوانگ ژو (گوانگ جو یا گوان جو) می باشد. این شهر قطب تجاری این کشور به حساب می آید.که شهر سرسبزی می باشد در جنوب چین. که از همه جای جهان در این شهر دادو ستد انجام می گردد. هم معاملات بزرگ تجاری و هم معاملات خیلی کوچک در این شهر صورت می گیرد. همچنین این شهر دارای تمدن کهن و غنی می باشد . که در بین گردشگران تور چین بسیار پرطرفدار است. در سفر به گوانجو این شهر زیبا بازدید از معابد تاریخی زیبا و جاذبه های طبیعی و همچنین غذاهای لذیذ چینی را از دست ندهید.

جاذبه های گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

رودخانه پرل

یکی از جاذبه های گوانجو رودخانه پرل است که اکثر گردشگران تور کوانجو از آن دیدن می نمایند. این رودخانه در زمان های قدیم به دریای پرل شهرت داشته و بیش از 2 هزار کیلومتر طول و دو هزار متر هم پهنا داشته که امروزه پهنای آن صدو هشتاد متر شده است.10 پل روی این رودخانه ساخته شده و در کنار این روودخانه ساختمان ها و اسمان خراش ها هتل ها و رستوران های فراوانی ساخته شده است. و شب ها با نور افشانی زیبا خودنمایی می نماید نیمه شب ها کنار این رودخانه زیبا پر از توریست می باشد.

معبد گوانگژیائو

این معبد مخصوص زن های بودایی می باشد که بارها در آتش سوخته و ساختمان امروزی ان برای قرن 19 میلادی می باشد. در این معبد راهبان بسیاری هستند که با لباس نارنجی دیده می شوند.

معبد شش درخت انجیر

در زمان پادشاهی سلطان لیانگ در سال 573 این معبد بودایی ساخته شد .ابتدا نام این معبد یوژوئانگیان بوده اما به دلیل وجود 6 درخت انجیر در نزدیکی این معبد نویسنده ای نام آن را به معبد 6 درخت انجیر نام برده است. همچنین این معبد بعد از اتش سوزی 1373 بازسازی شده است.

پارک یوکزیو

بزرگترین پارک کوانجو که در مرکز شهر واقع شده است پارک یوکزیو است.که وسعتت آن 860000 متر مربع می باشد. که دارای 3 دریاچه مصنوعی و 7 تپه می باشد. همچنین کوه یوکزیو در این پارک می باشد. مجسمه های سنگی پنج رام ، آب نماهای زیبا ، برج زنهای و دیوار عصر مینگ از دیگر جاذبه های این پارک است. این پارک آمیزه ای از فرهنگ باستانی و صنعت گردشگری می باشد.

جزیره شامیان

جزیره شامیان جزیره تاریخی است که در زمان سانگ کینگ نقشی موثردر تجارت خارجی داشته . که دارای 150 عمارت تاریخی می باشد که 42 ساختمان آن به سبک گوتیک ف باروک و نئوکلاسیک ساخته شده است. و از مهم ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می رود.

کوهستان ابر سفید

یکی از معروف ترین دیدنی های طبیعی شهر گوانجو است.بعد از بارش باران و با تابیدن آفتاب حلقه هایی از ابر سفید این کوهستان را می پوشاند که بسیار زیبا و دیدنی است. در این کوهستان 6 پارک و دره تفریحی واقع شده است.

منبع: لذت سفر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 269

به "جاذبه های گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید