با جاذبه های گردشگری کاستاریکا آشنا شویم

به گزارش کد الکترونیک، کاستاریکا از آن کشورهای زبای زمین است با جذابیت های فراوان گردشگری طبیعی که شامل آتشفشانهای فعال تا سواحل زیبا میشود.

با جاذبه های گردشگری کاستاریکا آشنا شویم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کاستاریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کاستاریکا از سن خوزه و آتشفشان ها و سواحل زیبای این کشور دیدن دیدن کنید.

منطقه حفاظت شده مونته ورده (Monteverde Cloud Forest Reserve)

منطقه حفاظت شده مونته ورده یک زیستگاه کوچک محسوب می شود که در شهر پونتارناس واقع شده است و به طور کلی تنوع جنگلی زیادی دارد. جنگل ابر مونته ورده یکی از معروف ترین جنگل هایی است که در کشور کاستاریکا دیده می شود و مشهور به گوهر تاج ذخایر جنگل ابر است. در نظر داشته باشید که گردشگر های زیادی هر ساله از این منطقه بازدید می نمایند و این روال سبب شده است که بخش زیادی از زمین های زراعی این بخش به طور کلی با گونه های گاهی و پستانداران دیده می شود.

آتشفشان پواس Poás

آتشفشان پواس در ارتفاع 2708 متری در پارک ملی دیده می شود که یکی از عجایب کشور کاستاریکا است. این آتشفشان از سال 1828 در حدود 40 بار فعالیت داشته و آخرین فوران آن هم در سال 2017 اجرا شده است. برنامه های زیادی برای تعطیلی پارک ملی در کشور کاستاریکا دیده می شود که البته دولت سعی دارد این فضای دیدنی را حفظ کند. فعالیت های آتشفشانی و مه اسیدی که در این منطقه دیده می شود به طور کلی زیست بوم اطراف را تحت نظر قرار می گیرد.

کانال تورتوگورو Tortuguero Canals

کانال تورتوگورو یکی از پارک های دیدنی در کشور کاستاریکا است که به وسیله قایق و هواپیما در دسترس است این پارک آنقدر دیدنی و مجذوب کننده است که توانسته سومین پارک دیدنی در کشور کاستاریکا محسوب شود. 11 نوع زیستگاه در این پارک دیده می شود که به طور کلی دارای فضای جنگل انبوه، سواحل و تالاب است. این منطقه دارای آب و هوای گرمسیری و گرم و مرطوب است.

رودخانه سلست Rio Celeste

رودخانه سلست قسمتی از پارک ملی آتشفشان تنوریو در کشور کاستاریکا برترین مکان دیدنی است و به علت رنگ فیروزه ای و زیبایی که دارد به وسیله بسیاری از افراد مورد ارزیابی قرار گرفته است. این منطقه دارای دیدنی های خاصی است که بتواند ساختار دقیق و درستی را در پیش بگیرد.

کوه چیریپو Chrripo Mountain

کوه چیریپو یک کوه خاص و دیدنی است که در ارتفاع 12533 فوتی واقع شده است و یکی از جنگل های به یاد ماندنی در کشور کاستاریکا است. این منطقه دارای آسمانی صاف است و گیاهان و جانوران بومی زیادی در این بخش ها دیده می شود. سواحل گردشگری و همینطور جنگل های دیرینه این بخش یکی از برترین جاذبه های دیدنی محسوب می شود. تنوع زیستی در این کوه بسیار زیاد است.

آتشفشان آرنال Arenal Volcano

آتشفشان آرنال یکی از دیدنی های بسیار مجذوب کننده در کشور کاستاریکا است که به طور کلی در ارتفاع 5358 فوتی واقع شده است و عمر ان به 7500 سال باز می شود. به طور کلی این آتشفشان در دل یک فضای سبز واقع شده است. این آتشفشان به طور کلی در یک حوزه آبخیز واقع شده است که سبب فراوری برق آبی می شود.

جزیره کوکوس Cocos Islands

جزیره کوکوس یکی از جزایر خوف انگیز در کشور کاستاریکا است که خالی از سکنه است. این جزیره به صورت مستطیل شکل طراحی شده است و آب های اطراف آن به وسیله غواصان مورد تجربه قرار گرفته است. در این بخش به طور کلی کوسه ماهی ها و دلفین ها و دیگر گونه های جانوری هم دیده می شود. غواصان زیادی در این جزیره جان خود را از دست داده اند پس مواظب باشید.

انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1866

به "با جاذبه های گردشگری کاستاریکا آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های گردشگری کاستاریکا آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید