تحلیل داوری ایران و چین توسط حسین عسگری

به گزارش کد الکترونیک، رییس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است که داور قطری دیدار ایران و چین می تواند شانس اول سوت زدن فینال جام ملت های آسیا باشد.

تحلیل داوری ایران و چین توسط حسین عسگری

حسین عسگری در گفت وگو با کد الکترونیک، درباره قضاوت عبدالرحمن الجاسم در دیدار ایران و چین اظهار کرد: داوری در این دیدار عالی بود و داور قطری قضاوت فوق العاده ای داشت. او می تواند رقیب جدی برای فغانی و ایرماتوف باشد و شانس بالایی برای قضاوت در فینال دارد.

با تور چین سفر کنید

وی ادامه داد: بازیکنانم ایرانی اعتراض زیادی به داور داشتند اما او بارها به بازیکنانی چون رضاییان تذکر می داد که اگر صحنه خاصی باشد، با داور ویدئویی چک می نماید.

این پیشکسوت داوری همچنین گفت: داور، گل دوم ایران را به درستی ادامه بازی تشخیص داد و با یاری دریافت از VAR خیالش را از این بابت راحت کرد. در صحنه سرنگون شدن طارمی، او به درستی خطا تشخیص نداد زیرا برخورد مهاجم ایران با مدافع چین همانند برخورد آزمون با چینی ها بود و خطایی رخ نداده بود.

عسگری اضافه نمود: اگر صحنه گل اول در لیگ ایران رخ می داد، داوران ما آن را خطا اعلام می کردند. همچنین در صحنه موقعیت ایران که کنعانی زادگان توپ را برای طارمی کاشت اما او این فرصت را از دست داد، مدافع تیم ملی در آفساید بود و اگر گلی به ثمر می رسید آن را قطعا با VAR چک می کردند.

رییس سابق کمیته داوران در انتها شرح داد: فدراسیون باید کارشناسی داوری را در اختیار تیم ملی بگذارد تا حداقل اعتراض های مختلف ایرانی ها کم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 152

به "تحلیل داوری ایران و چین توسط حسین عسگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل داوری ایران و چین توسط حسین عسگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید