بهترین فرصت های غواصی در پوکت برای عاشقان دنیای زیر آب در تایلند

به گزارش کد الکترونیک، پوکت، محبوب ترین مقصد گردشگری در تایلند است. در این جزیره زیبا می توانید از تفریحاتی متنوع از جمله غواصی لذت ببرید.

بهترین فرصت های غواصی در پوکت برای عاشقان دنیای زیر آب در تایلند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پوکت، بزرگ ترین جزیره تایلند است. به همین دلیل، تفریحات فراوان و متنوعی برای همه اقشار با همه سلیقه ها دارد. از مراکز خرید لوکس گرفته تا سواحل مشهور. در سفر به پوکت، هرگز خسته و بی حوصله نمی شوید چون فهرست جاذبه های دیدنی و تفریحات آن، بسیار زیاد است.

تور پوکت، جزو محبوب ترین تورهای گردشگری تایلند است. اگر دوست دارید سفری به پوکت داشته باشید و زیبایی های طبیعی و فرهنگی آن را ببینید، با یاری کد الکترونیک، تور مناسب خود را انتخاب و سفرتان را با پایین ترین قیمت برنامه ریزی کنید.

یکی از جذاب ترین تفریحاتی که می توانید در تایلند داشته باشید، تماشای دنیای زیبا و بی نظیر زیر دریا است. به خصوص اگر علاقه مند به غواصی یا غواص حرفه ای باشید، حتما از این تفریح جذاب لذت می برید و فرصت استفاده از آن را نباید از دست بدهید.

در ادامه، چند مورد از بهترین مکان های پوکت برای غواصی را معرفی می کنیم:

جزیره زیبای Koh Racha Yai

جزیره Koh Racha Yai در حدود یک ساعت از پوکت فاصله دارد. این جزیره هم برای گردشگران و هم برای غواصان، بسیار محبوب است. قابلیت دید در آب های اطراف این جزیره تا فاصله حدود 20 تا 30 متری است. فرم های زیبای مرجانی و دنیای رنگارنگ زیرآب به زیبایی تمام در اطراف این جزیره خودنمایی می نماید. انواع ماهی های عجیب و غریب استوایی را می توانید اینجا ببینید. در تمام طول سال به این منطقه دسترسی دارید.

عمق آب های این نواحی، هم برای غواصان حرفه ای و هم برای غواصان تازه کار مناسب است.

شارک پوینت

این منطقه، یک فرصت عالی برای غواصی با کوسه ها است. غواصی با کوسه ها، تجربه ای خاص است که گاهی فقط یک بار در طول زندگی فرصت آن برای هرکسی پیش می آید. این سایت غواصی در بین غواصان و گردشگران بسیار محبوب است. البته کوسه، تنها موجودی نیست که در آب های این منطقه خواهید دید. انواع موجودات دریایی زیبا و رنگارنگ، مرجان ها و ماهیان استوایی در این ناحیه وجود دارند که از غواصی کردن در کنار آن ها لذت می برید.

این منطقه فقط 30 کیلومتر تا پوکت فاصله دارد و دارای سه سایت مختلف است. اگر می خواهید یک سفر تفریحی یک روزه همراه با ورزش و ماجراجویی داشته باشید، حتما این مقصد را انتخاب کنید.

لاشه کینگ کروزر

در سال 1997، فرابر مسافربری کینگ کروزر آسیب دید و اکنون لاشه آن در نزدیکی پوکت قرار گرفته است. با وجود اینکه این حادثه و این روز، روز تلخی برای صاحب کشتی کروز بود، اکنون لاشه آن به یک سایت غواصی محبوب تبدیل شده است. در این سایت غواصی، فرصتی برای نزدیک شدن به موجودات زیبا و شگفت انگیز دریایی برای غواصان فراهم شده است.

صخره مرجانی Anemone

صخره Anemone برای بسیاری از کشتی ها و قایق ها یک خطر واقعی محسوب می گردد ولی برای غواصان، یک بهشت واقعی است. این فرم صخره ای بزرگ از بستر دریا بالا آمده است و همین صخره باعث ایجاد سانحه برای کینگ کروزر در سال 1997 بود.

این صخره و حیات وحش اطراف آن، یک شگفتی بی نظیر طبیعی است که قطعا ارزش دیدن دارد.

سایت غواصی Koh Dok Mai

سایت غواصی Koh Dok Mai یکی از بهترین نقاط منطقه برای تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی غواصی است. این فرم کارستی سنگ آهکی از دل دریا بیرون آمده و پس زمینه بسیار زیبایی از ساحل دارد. اگر از فاصله دور از تماشای آن لذت برده اید، حتما از غواصی کردن در نزدیکی آن شگفت زده می شوید.

در اطراف این صخره، انواع ماهیان و مرجان های رنگارنگ را خواهید دید. غواصی کردن در اطراف این منطقه، تجربه ای کوتاه است ولی خاطره آن را تا مدت ها فراموش نمی کنید.

صخره سر فیل

صخره سر فیل در جزیره سیمیلان قرار گرفته است و یک مقصد عالی برای سفر کوتاه یک روزه غواصی از پوکت است. اگر دوست دارید غواصی در غارهای صخره ای را تجربه کنید، بدون تردید این مقصد عالی را انتخاب کنید. علاوه بر لذت بردن از فرم های زیبا و شگفت انگیز طبیعی، حیات وحش این منطقه نیز بسیار جذاب است.

این منطقه بیشتر از همه برای غواصان باتجربه است ولی غواصان نیمه حرفه ای که دوست دارند تجربه ای حرفه ای تر داشته باشند می توانند هیجان غواصی در این منطقه را تجربه نمایند.

سایت غواصی East of Eden

سایت غواصی East of Eden در جزیره سیمیلان قرار گرفته است و برای کسانی مناسب است که تجربه زیادی در غواصی ندارند. این سایت غواصی یکی از زیباترین مناطق برای غواصی در کل تایلند است. دنیای زیر آب در این منطقه، بسیار رنگارنگ و منحصربه فرد است. قابلیت دید در آب های این منطقه، قابل قبول است.

در انتها یادآور می شویم که هر زمان قصد سفر به پوکت یا هرکدام از شهرهای تایلند را دارید، کد الکترونیک برای مقایسه قیمت تور تایلند و انتخاب بهترین پکیج تایلند در کنار شما است. ما به مسافران یاری می کنیم تا فهرست متنوعی از تورهای آژانس های مسافرتی را مشاهده و از میان آن ها ارزان ترین تور به مقصدشان را خریداری نمایند.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 293

به "بهترین فرصت های غواصی در پوکت برای عاشقان دنیای زیر آب در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فرصت های غواصی در پوکت برای عاشقان دنیای زیر آب در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید