با مخترعین ایرانی؛ محصولی که شیرینی بخش زندگی می گردد

به گزارش کد الکترونیک، یکی از شرکت های دانش بنیان پیروز به فراوری اولین شیرین کننده طبیعی در کشور شده است.

با مخترعین ایرانی؛ محصولی که شیرینی بخش زندگی می گردد

به گزارش خبرنگار ، یکی از شرکت های دانش بنیان پیروز به فراوری دستگاهی برای فراوری استویا یعنی همان شیرین کننده کاملا طبیعیشده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اولین کارخانه فراوری کننده استویا که در کشور راه اندازی شده است، اظهار کرد: با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا پیروز به راه اندازی اولین کارخانه فراوری کننده استویا یا همان شیرین کننده های طبیعی در کشور شده ایم.

وی با بیان اینکه استویا می تواند جایگزین شکر گردد و خواص مضر این خوراکی مضر را هم ندارد، گفت: استویا، شیرین کننده کاملا طبیعی و مورد تایید سازمان غذا و داروی دنیای قرار گرفته است؛ این ماده با300 برابر شیرینی بیشتر هیچ کالری ندارد و به کنترل وزن یاری می نماید.

خواص استویا چیست؟

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به خواص استویا ادامه داد: در استویا هیچ مواد افزودنی اضافه نمی گردد و اثرات جانبی منفی ندارد؛ برای کاهش فشار خون بسیار اثربخش است.

وی با بیان اینکه در گذشته این ماده از دیگر کشورها به ایران وارد می شد، گفت: اکنون توانسته ایم با راه اندازی کارخانه و بهره مندی از دانش محققان داخلی جلوی واردات را بگیریم و خود شیرین کننده های طبیعی را برای سلامتی بیشتر مردم فراوری کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 232

به "با مخترعین ایرانی؛ محصولی که شیرینی بخش زندگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مخترعین ایرانی؛ محصولی که شیرینی بخش زندگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید