اجرای پروژه های مهم گردشگری در سی سخت

به گزارش کد الکترونیک، نشست مشترک سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با شهردار سی سخت شامگاه آدینه 19 اردیبهشت ماه 99 در مرکز شهرستان دنا برگزار گردید.

اجرای پروژه های مهم گردشگری در سی سخت

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش کد الکترونیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی مدیر کل این استان در این نشست، با اشاره به تعامل ایجاد شده فی مابین این اداره و شهرداری سی سخت برای ایجاد پروژه های گردشگری، اضافه کرد: شهر سی سخت از شهرهای هدف گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

او گفت: تعامل شهرداری و این اداره کل سبب می گردد خدمات دهی به مسافران و گردشگران مطلوب تر از گذشته انجام گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، توضیح داد: بعد از شکست بیماری کرونا شهر سی سخت میزبان جشنواره محلی انگور خواهد بود.

او اظهار کرد: وجود باغ های فراوان، چشمه ها و آبشارها، کوه دنا، جنگل، منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا و همچنین بقعه متبرک امام زاده محمد (ع) از ظرفیت های بالای این شهر است.

علی فرد شهردار سی سخت نیز در این نشست با بیان اینکه مرکز شهرستان دنا گردشگرپذیر است و باید آینده این شهر بر اساس صنعت گردشگری برنامه ریزی گردد، گفت: پروژه های جدید گردشگری برای توسعه شهر سی سخت با هدف درآمدزایی و اشتغال زایی تعریف می گردد

او بابیان اینکه در همه ایران شهری به مانند سی سخت با این چشم اندازها کمتر دیده می گردد، اظهار کرد: شهرداری در این دوره به هیچ وجه نگاه تملکی ندارد و تنها به دنبال ایجاد فضاها و بهره برداری و بهره وری بیشتر و تعامل با دستگاه های دیگر از جمله گردشگری در راستای خدمت به مردم و توسعه گردشگری است.

علی فرد اضافه کرد: سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می نمایند و در همه فصول از جمله تابستان و پاییز در باغ های سیب، انگور و گردو و در زمستان با سفیدی و ظرافت برف زیبایی خاصی به این نقطه می بخشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1137

به "اجرای پروژه های مهم گردشگری در سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های مهم گردشگری در سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید