آموزش نحوه محاسبه ارتعاش اسم به صورت ساده و روان

به گزارش کد الکترونیک، مبحث علم نام شناسی یا علم اسامی که در عرب به آن علم الاسماء گفته می شود یکی از علوم غریب و فراموش شده ای است که بر مبنای علم اعداد و رابطه آن با حروف و کلمات و اسامی صحبت از تاثیرات مختلف در جای جای زندگی ما می کند. سالیان دور برای انتخاب نام و نامگذاری و انتخاب همسر و … توسط علمای علم اسامی از آن استفاده می شد و اکنون زیر گرد و غبار زمانه غریب و فراموش شده مانده است. هر اسمی یک ارتعاش دارد، یک فرکانسی دارد، هر اسمی یک انرژی دارد که با یک سری فرمول محاسبه ارتعاش اسم صورت می گیرد و بعد از آن مشخص می کنیم که هر اسمی در چه گروهی است و چه روندی دارد، در چه قدمی قرار گرفته است.

آموزش نحوه محاسبه ارتعاش اسم به صورت ساده و روان

روش محاسبه ارتعاش اسم

با محاسبه یک اسم به صورت ابجد چه اتفاقاتی می افتد؟ چطور محاسبه می کنیم؟ به چه نتیجه ای می رسیم؟ چه کاربرد و استفاده ای دارد؟ سیستم ابجد منصوب به شیخ بهایی است که منجم و ریاضیدان معروفی است و به ما ارث رسیده است. اصل سیستم به شیخ بهایی برمی شود.

نحوه محاسبه ارتعاش اسم بر اساس نام

فرض کنید نام شما (حسین) و نام فامیل شما (کریمی) باشد. ابتدا حروف نام خود را جداگانه بنویسید و سپس بر اساس جدول ابجد صغیر اعداد این حروف را زیر آن ها نوشته و با هم جمع کنید.

ح س ن ک ر م ی

30 = 8+ 6 + 1 + 5 + 2 + 2 +1+ 4 + 1

حالا دو عدد باقی مانده را با هم جمع کنید.

3+0 = 3

عدد 3 عدد نام و نام فامیل حسین کریمی است.

ارزیابی نام، بعد از محاسبه ارتعاش اسم

عدد 1 در محاسبه ارتعاش اسم

افرادی که در این گروه قرار دارند معمولا درونگرا بوده و دارای نوعی خصوصیات و خلق و خوی بسیار آرام و ملایم هستند. همچنین اغلب این افراد بلندپروازانه، هدفمند، محتاط و محافظه کارانه عمل می کنند. از نظر معنوی این گونه افراد معمولا به دنبال چیز هایی که در گذشته بیان شده و یا راهی که دیگران آن را پیموده اند می فرایند. در کل قاطع و سازگار هستند، ولی از خلق و خوی منفی آن ها می توان به عدم تمایل به گوش دادن به نظر دیگران اشاره کرد. نزدیک به 60% مرد های این گروه و نزدیک به 92% زن های این گروه به وسواس و یا تمیزی شدید دچار هستند. اغلب رنگ های سرد افراد این گروه را شاد و سرحال و پر نشاط می نماید.

عدد 2 در محاسبه ارتعاش اسم

افراد این گروه برخلاف گروه یک منزوی نبوده و دوست دارند خود را در جمع مطرح کنند. اهل تلاش هستند و توانایی عالی برای حل اختلافات دارند. البته آن ها سعی می کنند از موقعیت های جنگی اجتناب کنند و سازش پیدا کنند. آینده، ثروت و خوشبختی سه چیزی است که برایشان بسیار اهمیت دارند. این سه را برای جلب توجه دیگران می پسندد و دوست دارند که مورد لطف و توجه همگان قرار گیرند. هرگز ظاهرشان با باطنشان یک رفتار را نشان نمی دهد. آنان معمولا دیر ازدواج می کنند، زیرا ترجیح می دهند جهت زندگی آینده خویش و تمامی چیز هایی را که می خواهند ابتدا بدست بیاورند. اما ازدواج را کاملا با علاقه انجام می دهند. ارتعاشات رنگ های قهوه ای، سبز، کرم، شیری و در بعضی افراد رنگ قرمز با بدن افراد این گروه هماهنگ می باشند.

عدد 3 در محاسبه ارتعاش اسم

این عدد معرف افرادی با روحیه ای شاد و خندان است. همچنین این افراد در همه چیز خوشبین هستند. آن ها دارای استعداد های فراوانی هستند که می توانند دنیا را تغییر دهند. البته باید گفت: افراد این گروه یک سازمان ذهنی بسیار ظریف دارند که باعث می شود اغلب آن ها بسیار احساسی باشند و نیاز به یک شریک قوی دارند. این افراد ذاتا افرادی هستند که خدمت به مردم را بر دیگر کار ها ترجیح داده و دوست دارند اولین فردی باشند که جرعه ای آب به تشنه ای می رسانند. همچنین آنان علاقه بسکمک به ورزش کردن دارند. ارتعاشات رنگ های گرم و روشن برای افراد این گروه مناسب بوده و باعث آرامش و پیروزیت در کار ها و عادی بودن ضربات قلب آنان می شود.

عدد 4 در محاسبه ارتعاش اسم

این افراد معمولا به اشخاص خوش شانس معروف هستند. البته شانسشان همواره در جهت مثبت نبوده و باید مراقب این مسئله باشند. این رقم اغلب، افراد خوش قلب و قابل اطمینان را نشان می دهد. آنان همه را دوست داشته و هرگز از گفته های دیگران رنجور و یا دلگیر نمی شوند. همچنین این افراد سعی می کنند به همه آدم های اطرافشان امواج مثبت ساطع کنند. تنها عیب این گروه این است که گاهی زیادی بر شانس خود متکی هستند. اما خوب است بدانید اگر می خواهید یک شریک پایدار برای خودتان داشته باشید فردی که دارای عدد ارتعاشی چهار است بهترین گزینه است. رنگ های تند و گرم ارتعاشات آنان را هماهنگ و آرام می نماید.

عدد 5 در محاسبه ارتعاش اسم

شاخص ترین ویژگی این گروه محبت کردن آن ها است. طبیعت افراد با این شماره غیر قابل پیش بینی و پرماجرا و خطر پذیر است. افراد این گروه معمولا دیرتر ازدواج می کنند، زیرا آزادی را خیلی دوست دارند. همچنین بعد از ازدواج ممکن است از داشتن تعداد زیادی بچه اجتناب کنند. آنان ممکن است در ظاهر افرادی خودپرست و مغرور جلوه کنند. هیچ گاه در صدد بدست آوردن پول و ثروت نیستند. می توان گفت که این افراد معمولا دارای هوش زیادی بوده و اغلب آدم های خوشبینی هستند. عدد پنج 5 عدد کیهانی و الهی است؛ بنابراین بیشتر افراد این گروه دارای ارتباطات زیبای روحی و معنوی هستند. بیشتر افراد این گروه با همه رنگ ها هماهنگی دارند.

عدد 6 در محاسبه ارتعاش اسم

این گروه افراد بسیار ملاحظه کار و مهربان هستند. آن ها بسیار صادقانه عمل می کنند و دارای نظام ارزشمندی هستند که هر کدام به صورت آشکارا اعلام می کنند. این گروه بهترین افراد برای شرکای کاری هستند. اغلب دانشمندان، فیلسوفان، ریاضی دانان و مخترعین در این گروه قرار دارند، زیرا علم را بهتر از ثروت می دانند. اغلب این افراد کمتر در جمع وارد شده و بیشتر در تنهایی به سر می برند. آن ها همواره از خانه و زندگی معمولی فراری بوده و 60% این افراد معمولا بدون خانواده و یا دور از آن ها زندگی می کنند. چنین اشخاصی ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را صرف علم کنند. اغلب رنگ های سرد افراد این گروه را شاد و سرحال و پر نشاط می نماید.

عدد 7 در محاسبه ارتعاش اسم

افرادی که در این گروه قرار دارند افرادی خون گرم، ولی در عین حال درون گرا هستند. گاهی درون گرایی آن ها به انزوا و گوشه گیری می رسد. هفت که به عدد عرفانی معروف شده، نشان دهنده یک فرد با استعداد و پیروز است که خود را در زمان مناسب در جای مناسب قرار می دهد. این افراد زیادی به فکر دیگران هستند و همه چیز را بر وفق مراد دیگران انجام داده و دوست دارند که احترام افراد در هر شرایطی حفظ شود. اغلب پدران و مادران خوبی بوده و با همسران خود سازگاری دارند. این افراد به خانواده خویش اهمیت زیادی می دهند و همواره دوست دارند در کنار خانواده خویش باشند. کمتر به دنبال دوست می گردند. رنگ های تند و گرم ارتعاشات آنان را هماهنگ و آرام می نماید.

عدد 8 در محاسبه ارتعاش اسم

در کل می توان گفت: این رقم ارتعاشات حساسی دارد. افراد این گروه در ظاهر بسیار خشن، ناملایم و با تحکم هستند، اما آنان از درون بسیار مهربان و آرام بوده و حتی کمی ضعیف نیز هستند. افراد با این شماره جزو آدم هایی هستند که خیلی زود عصبی و ناراحت می شوند پس باید با آن ها محتاط برخورد کرد. این گروه افرادی با هوش سرشار را دارد که می توانند از طریق آن به ثروت برسند. همواره به دنبال چیزی هستند که ندارند و دوست دارند از نظر مادی و حتی معنوی بالاتر از دیگران باشند. چنین افرادی ممکن است به خوبی درگیر زندگی خانوادگی شوند، اما یک نواختی برای آن ها می تواند غیر قابل تحمل و خطرناک باشد. برای این افراد رنگ های سرد و خنثی می تواند بهترین انتخاب باشد.

عدد 9 در محاسبه ارتعاش اسم

این گروه، افراد بسیار مهربان، صادق و با محبتی دارد. آنان سعی می کنند همه را دوست داشته و خیرشان به دیگران برسد. اغلب در زندگی خوش شانس و پیروز هستند. به دلیل سازگاری بالا و خونسردی کمتر دچار بیماری می شوند و اغلب بیش از 80 سال عمر می کنند. افراد این گروه سعی می کنند از لحاظ معنوی خود را به خدا نزدیک کنند. به دنبال روابط سالم هم برای زندگی و هم برای دوستی هستند. اگر به دنبال شریک زندگی خوبی هستید که می خواهید تا آخر عمر با او زندگی کنید افرادی که این عدد را دارا هستند می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند. بیشتر افراد این گروه با همه رنگ ها هماهنگی دارند.

روش دوم برای محاسبه ارتعاش اسم

وقتی براساس ابجد اسم را محاسبه می کنیم چهار حالت به وجود می آید.

این چهار حالت در سیستم سنتی به صورت دیگری گفته شده است حال ما به صورت امروزی بیان می کنیم که معادل اسامی قدیمی است. یک اسم از نظر انرژیایی چهار حالت دارد که بار انرژیایی آن اسم یا ضعیف است یا متوسط یا خوب یا عالی که هرکدام از این بار انرژیایی ها سه حالت دارند یک نزولی ، دو ثابت، سه صعودی.

1- ضعیف نزولی

2- ضعیف ثابت

3- ضعیف صعودی

1- متوسط نزولی

2- متوسط ثابت

3- متوسط صعودی

1- خوب نزولی

2- خوب ثابت

3- خوب صعودی

1- عالی نزولی

2- عالی ثابت

3- عالی صعودی

هرکدام از این حالت ها بار انرژیایی خود را دارد که دوازده گروه بدست آمد که ارتعاشات و انرژی های اسم شما میتواند دارای سی و شش حالت مختلف باشد.

  • خنثی یعنی معمولی است نه خوب است نه بد.
  • بهترین گزینه ارتعاش نام (عالی و صعودی خوش قدم) است.
  • بدترین گزینه ارتعاش نام (ضعیف نزولی بد قدم) است.

محاسبه این روش تخصص خاصی لازم دارد و توضیح آن از حوصله بحث خارج است.

آگاه باشیم سطح ارتعاش و میزان انرژی نام والدین به ویژه مادر، پشتوانه و تامین کننده ارتعاش و انرژی اسم فرزندان است و به عنوان میراث تا ابد بر آنها اثر خواهد گذاشت. والدین با ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح نام خود، خدمت بزرگی به فرزندانشان خواهند کرد.

فرمول تعیین شرایط درآمد و معیشت

B/3 = نام خانوادگی + نام فرد

- باقیمانده = 1 = حادثه آفرین

- باقیمانده = 2 = کم درآمد

- باقیمانده = 3 = عرفانی

- باقیمانده = 4 یا 0 = اشرافی

فرمول تعیین پایگاه اجتماعی

A/4 = نام مادر + نام فرد

- باقیمانده = 1 = نزولی

- باقیمانده = 2 = صعودی

- باقیمانده = 3 یا 0 = راکد

((خارج قسمت این فرمول عدد باطن فرد است.))

نشانه هایی از داشتن ارتعاش پایین و بالا

شما ارتعاش پایینی دارید اگر،

  1. حس کنید که در زندگی تان گیر افتادید و نمیدانید که میخواهید چکار کنید.
  2. با خود و دیگران سرد و بی تفاوت رفتار میکنید و دچار یک نوع بی میلی و بی علاقگی هستید.
  3. از لحاظ عاطفی سرد و غیر صمیمی و منفعلید.
  4. احساس خستگی و بی حالی دارید.
  5. فردی خود متمرکز هستید.(مربوط به افرادی که فکر میکنند خاص هستند و فکر میکنند همه به کارها و یا چهره آنها توجه میکنند و آنها را قضاوت میکنند، یا فکر میکنند دنیا حول آنها میچرخد.)
  6. اغلب ماُیوس و نا امیدید.
  7. رهایی از خاطرات کهنه تقریباً برای شما غیر ممکن است.
  8. یک سایه تاریک وجود مهمی دارید که با آن روبرو نمیشوید.
  9. از لحاظ جسمی احساس سلامت و تناسب نمیکنید.
  10. احساساتی مانند خشم و حسادت را سرکوب میکنید.
  11. بخشش خود و دیگران برایتان سخت است.
  12. از یک احساس گناه رنج میبرید.(اگر دائماض درباره چیزی احساس گناه کنید/ در هر موردی یک چیزی پیدا کنید تا در موردش احساس مقصر بودن و گناه کنید)
  13. واقعاً نمیدانید از زندگی چه میخواهید.
  14. درگیر یک مریضی مزمن هستید.
  15. دائم انتخابهای ضعیف میکنید.
  16. با بیماریهای روانی مثل اضطراب،OCD، یا افسردگی درگیرید.
  17. دیدین زیبایی های زندگی برایتان سخت است.
  18. احساس نارضایتی دارید.
  19. ارتباط با دیگران برایتان با درد و ناراحتی همراه است.
  20. زیادی بدبین و دیرباور هستید.
  21. اهل بحث و آماده دادن نظر مخالفید.
  22. زیاد شکایت میکنید.
  23. مواد مخدر، الکل و … مصرف میکنید.
  24. به خود ضرر میرسانید(به گونه های مختلف به خودتان رحم نمیکنید و در حق خود ظلم میکنید)
  25. نیمه خالی لیوان را میبینید.
  26. غذاهای چاق کننده یا فرآوری شده زیاد میخورید (مثل گوشت، فست فودها و…)
  27. محتاج هستید و یا به دیگران وابسته اید.
  28. فیلمهای خشن زیاد میبینید/یا به موزیکهای ناملایم با شعرهای خشن گوش میدهید(مثل هوی متال، اسکریمو، رپ)
  29. هر نوع حرکتی درجهت ترقی و پیشرفت در زندگی برایتان سخت است.

شما ارتعاش بالایی دارید اگر،

  1. از خود آگاهید (شما به آنچه میگویید، انجام میدهید، فکر و حس میکنید و نیز اثر آن بر بقیه، آگاهید)
  2. شما نسبت به نیازهای دیگران احساس همدلی میکنید (حساس به انرژی هستید) و مسائل را از چشمان آنها میبینید.
  3. بسیار خلاقید و اغلب پر از ایده ها و الهامات هستید.
  4. از لحاظ عاطفی متعادلید.
  5. به آنچه فرای شماست احساس پیوند و اتصال میکنید (مثل الوهیت، عشق)
  6. نسبت به زندگی طبعی شوخ دارید و آنرا جدی نمیگیرید.
  7. خودتان را خیلی جدی نمیگیرید.
  8. بطور منظم برای آنچه در زندگی دارید احساس قدردانی میکنید.
  9. راحت میخندید و لبخند میزنید.
  10. زیاد نا امیدی را تجربه نمیکنید چون به چیزهای گذرا (مثل روابط، مسائل مادی) متصل نیستید.
  11. بسیار منظمید.
  12. برای خوشحالیتان به هیچ چیز نیاز ندارید.
  13. شما بدنتان و نیازهایش را خوب میفهمید.
  14. اغلب کارهایی برای خوشحالی دیگران انجام میدهید.
  15. اغلب کارهایی برای خوشحالی خود انجام میدهید.
  16. همزمانی را زیاد تجربه میکنید.
  17. بیشتر در زمان حال زندگی میکنید تا اینکه در گذشته و آینده.
  18. بدنی قوی و سالم دارید.
  19. غذای خام و فرآوری نشده میخورید.
  20. سعی میکنید تا زندگیتان را از شلوغی و تجملات دور نگه دارید.
  21. خود و دیگران را راحت میبخشید.
  22. بطوری حس میکنید که آنچه را باید در این دنیا انجام دهید را یافته اید.
  23. فرصتها و درهای جدید خود به خود در زندگیتان ظاهر میشوند.
  24. شکیباید.
  25. نیازی برای دعوا یا مسابقه با بقیه ندارید(اینطورر فکر میکنید که: بگذار آنها ببرند و حس خوبی داشته باشند. اشکالی ندارد)
  26. به مردم، ایده ها،عقاید و تجربه های مختلف در زندگی، دیدی باز دارید.
  27. به خود و توانایی هایتان باور دارید و احساس اعتماد بنفس میکنید.
  28. به موزیک/فیلم/برنامه های تلوزیونی، با مفاهیم عمقی، آرامش بخش و یا الهام بخش علاقه دارید.
  29. شهود بسیار بالا دارید.
  30. مردم براحتی صفحه دلشان را برایتان باز میکنند و با شما راحت حرف میزنند.
  31. اغلب خود را در نقش مشاور، برقرار کننده صلح و آرامش و یا معلم؛ در روابط محبت آمیز یا رابطه هایتان میبینید.

اغلب ما، هم بعضی نشانه ها از ارتعاشات پایین را داریم و هم از ارتعاشات بالا. ولی هدف این است تا بیشتر از آنچه که در آن بهترید آگاه شوید و هم در سیر و سفر تکاملی درونتان، بدانید که چه چیزی را میتوانید بهتر یا اصلاح کنید و پیشرفت یابید.

ارزیابی اسم بر اساس کد کیهانی

ابتدا به ترتیب عدد سال و ماه و روز تولد و غیره خود را به صورت گفته شده محاسبه کرده و سپس تفسیر آن را در قسمت تفسیر عدد تقدیر بخوانید.

اعداد سال:

در مبحث عددشناسی فقط با اعداد یک رقمی 1 تا 9 و اعداد دو رقمی 11 ،22 و گاهی 33،44 و مشابه آن سر و کار داریم. این اعداد را اعداد رهبر می نامند. برای تبدیل هر عدد دیگر به این اعداد، ابتدا ارقام آن عدد را با هم جمع می کنیم. برای مثال، اگر متولد سال 1996 باشید ارقام این عدد را باید با هم جمع کنید. اگر حاصل جمع آنها یکی از اعداد 1 تا 9 یا 11،22،33و… نشد باید دوباره ارقام عدد حاصل را با هم جمع کنید تا بالاخره به یکی از اعداد یک رقمی 1 تا 9 یا دو رقمی 11،22،33، برسید.

اعداد سرنوشت:

بعد از آنکه عدد سال تولد ، عدد ماه تولد ، و عدد روز تولد خود را به دست آوردید باید این سه عدد را با هم جمع کنید تا به یکی از اعداد 1 تا 9 یا عدد 11 یا 22 برسید.

اعداد خورشیدی:

در این مرحله ، برای به دست آوردن عدد علامت خورشیدی خود ، باید به پاراگراف زیر توجه کنید. (مثلا اگر کسی در ماه آذر به دنیا آمده باشد عدد علامت خورشیدی او 9 است.)

حمل (متولد فروردین): 1 ، ثور (متولد اردیبهشت): 2 ، جوزا (متولد خرداد): 3 ، سرطان (متولد تیر): 4 ، اسد (متولد مرداد): 5 ، سنبل (متولد شهریور): 6 ، میزان (متولد مهر): 7 ، عقرب (متولد آبان): 8 ، قوس (متولد آذر): 9 ، جدی (متولد دی): 10 ، دلو (متولد بهمن): 11 و حوت: (متولد اسفند) 12

عدد تقدیر:

برای به دست آوردن عدد تقدیر ، باید عدد سرنوشت را با عدد علامت خورشیدی جمع کنیم تا به یکی از اعداد 1 تا 9 یا 11 یا 22 برسیم. مثلا اگر عدد سرنوشت کسی 4 و عدد علامت خورشیدی او 9 باشد، آنگاه داریم: 4=3+1=13=4+9 یعنی عدد تقدیر او 4 است.

تفسیر عدد تقدیر

پس از محاسبه عدد تقدیر خود آن عدد حتما یکی از اعداد زیر است پس خود را بشناسید:

عدد1) خود ساخته، شما فردی متکی به نفس، مستقل، مبتکر، مخترع ، فردگرا ، شایسته و رهبر هستید.

عدد 2) مطیع و گوش به فرمان ، شما فردی متواضع و فروتن ، آماده برای خدمت به دیگران ، علاقمند به کار دسته جمعی ، مهربان و با محبت ، یک همکار خوب ،

سیاستمدار، مصلح ، شکیبا و شکیبا ، شنوا و حساس نسبت به دیگران هستید.

عدد 3) برون گرا، شما فردی هستید که به راحتی افکار و احساسات درونی خود را ابراز می کنید. همچنین فردی خلاق، هنرمند، زیبا هستید. کسی که از استعدادهای خود برای فایده رساندن به همه استفاده می نماید. فردی شوخ طبع و دوستی خوب.

عدد 4) منضبط، شما هر کاری که لازم و ضروری می دانید انجام می دهید.همچنین فردی وظیفه شناس، سخت کوش، خدمتگزار به دیگران، خویشتندار، خود کنترل، با کفایت و با لیاقت، سازمان دهنده، سازنده، بنیانگذار و دقیق و موشکاف هستید.

عدد 5) آزاد منش، شما فردی مخالف سلطه و قید و بند هستید. کسی که خود را با تغییرات سازگار می نماید و می داند چگونه با موقعیت های غیرمنتظره روبرو شود. عاشق ایده های جدید، مکتشف، ماجراجو و اهل سفر، تیزبین، کسی که به خوبی یاد گرفته که به آزادی دیگران احترام بگذارد.

عدد 6) سازمانگر و هماهنگ کننده، شما کسی هستید که در هر موقعیتی می داند چگونه افراد را با هم هماهنگ کند. مسئول، وظیفه شناس، وکسی که به خوبی خود را با دیگران هماهنگ می نماید و از عهده مسئولیت ها به خوبی برمی آید. کسی که ارزش خانه و خانواده، کمک و حمایت دیگران را می داند. فردی که به خوبی می داند چه موقع باید به کمک دیگران بشتابد و چه موقع باید اجازه بدهد که دیگران خودشان به بهبود وضع خویش بپردازند.

عدد 7) درون گرا، شما کسی هستید که عقل و منطق و بصیرت را در درون خود یافته است و می داند چگونه بیندیشد، تحلیل کند، مطالعه کند، بخواند، به مراقبت بپردازد، از بیرون به مسائل بنگرد، در جستجوی حقیقت باشد، بیشتر اوقات را به تنهائی بگذراند و یاد گرفته که از تنهائی نترسد.

عدد 8) محکم و پرقدرت، شما شخص قدرتمندی هستید که از قدرت خود به خوبی می توانید در راه کسب رجحان های مادی بهره بگیرید، کسی که یاد گرفته چگونه از قوانین معنوی برای رسیدن به پیروزیت مادی استفاده کند. شما می توانید بدون طمع ورزی و خودخواهی یا بهره کشی از دیگران به کنترل امور بپردازید و به پیروزیت های مادی دست یابید.

عدد 9) ایثارگر و از خود گذشته، شما فردی فداکار و علاقمند به خدمت به دیگران هستید و همه چیز خود را فدای دیگران می کنید. فردی دوست داشتنی، دلسوز، بخشنده و با گذشت و دارای قدرت درک بالا هستید. یاد گرفته اید که آدم خشک و یک دنده ای نباشید و تعصبات بیجا را کنار گذاشته اید و نسبت به آنها بی توجه هستید. در هر موردی سعی دارید همان چیزی باشید که دیگران می خواهند و همواره در تلاش هستید که دنیا را جای بهتری برای زندگی بسازید.

عدد 11) روشنفکر، فردی هستید که همواره در جستجوی حقیقت است و از قوه درک شهودی خود استفاده می نماید. آدمی مثبت اندیش و خوش بین هستید که فقط خوبی ها را در دیگران می بیند، با حقیقت زندگی می نماید و نظرات روشنفکرانه خود را با دیگران در میان می گذارد. به خوبی قادر هستید از نیروهای روانی خود بهره بگیرید و به اتکای الهامات درونی خود جلو می روید. فردی دلسوز و مهربان، جسور و بی باک و در عین حال متواضع هستید.

عدد 22) مسلط بر نفس، خویشتندار، شما نیروهای بزرگ درونی را در خود پیدا کرده اید و آنها را برای انجام کارهای بزرگ و فایده رساندن به دیگران به کار می برید. شما خودتان را هرگز محدود نمی کنید و فقط به نیازهای بشری فکر می کنید و اینکه چگونه می توان از قدرت های خود برای انجام کارهای بزرگ استفاده کرد. شما فردی سازنده و دوراندیش هستید.

سخن آخر

آیا شما اعتقادی به لزوم محاسبه ارتعاش اسم دارید؟ تجربیات خود را در مورد محاسبه ارتعاش اسم در پایین همین مطلب برای ما و دیگر دوستانتان بنویسید.

انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1751

به "آموزش نحوه محاسبه ارتعاش اسم به صورت ساده و روان" امتیاز دهید

124 کاربر به "آموزش نحوه محاسبه ارتعاش اسم به صورت ساده و روان" امتیاز داده اند | امتیاز: 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نحوه محاسبه ارتعاش اسم به صورت ساده و روان"

21 دیدگاه

31 اردیبهشت 1402

چرا در اسم حسین کریمی، حسن کرمی حساب کردید؟ اعداد تکراری یکبار حساب میشن؟ مثل حرف ی که سه بار امده شما یکبار حساب کردید؟

پاسخ به زینب

29 اردیبهشت 1402

سلام و عرض ادب
ببخشید ارزیابی ارتعاش نام رو از کجا میشه یادگرفت آیا مطلب یا کتابی هست که روان توضیح داده باشه ممنون میشم جواب بدید

پاسخ به دیبا

15 اردیبهشت 1402

درود / در متن بالا اشتباه تایپی انجام شده صحیح ان بصورت زیر است :

فرمول تعیین شرایط درآمد و معیشت

A/4 = نام مادر + نام فرد
- باقیمانده = 1 = حادثه آفرین

- باقیمانده = 2 = کم درآمد

- باقیمانده = 3 = عرفانی

- باقیمانده = 4 یا 0 = اشرافی

فرمول تعیین پایگاه اجتماعی

B/3 = نام خانوادگی + نام فرد
- باقیمانده = 1 = نزولی

- باقیمانده = 2 = صعودی

- باقیمانده = 3 یا 0 = راکد

پاسخ به ارش

12 بهمن 1401

سلام ممنون از توضیحاتتون
میخاستم بدونم ارتعاش اسم من درکدوم گروه قرار داره..محرم اشترزاده
نام مادر:نعنا

پاسخ به محرم

5 آذر 1401

سلام
فکر میکنم در نوشتن فرمول ها اشتباهی رخ داده مگه ممکنه عددی بر 3 تقسیم بشه و باقیمانده بشه 4 خوب باز بر 3 تقشیم میشه 1
پس باقیمانده 4 براش غلطه
مگه عدد بر 4 تقسیم بشه
همین مورد در مورد اسم مادر هم وجود داره
فکر کنم اولی باید تقسیم بر 4 و دومی تقسیم بر 3 باشه ممنون

B/3 = نام خانوادگی + نام فرد
- باقیمانده = 4 یا 0 = اشرافی مفهمومی نداره باقیمانده 4 برای هیچ عددی ممکن نیست

A/4 = نام مادر + نام فرد
- باقیمانده = 3 یا 0 = راکد
احتمالا باید تقسیم بر 3 کرد که صفر و 3 در یک رده قرار گرفته اند

پاسخ به سمانه

19 مهر 1401

سلام و عرض ادب، بعضی از اطلاعات نادرست و جابجا هستند، لازم و وظیفه دونستم که بگم..

پاسخ به بنیامین موسی نژاد

14 شهریور 1401

شیوه بیانتون بسیار عالی و روان بود ممنون

پاسخ به Marjan

31 مرداد 1401

باسلام اسم من اعظم هست واسم مادرم طیبه به من گفتن تو طبقه حادثه ساز متضرر یا نزولی هستم وباید تغییر نام بدم
اسم اعظم از القاب خداهست چراباید ارتعاش پایینی دلشته باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ به اعظم

24 بهمن 1401

اسم اعظم یکی از اسماءالهیست، ولی متاسب شمانمیباشد. شاید دخترخاله شما اگر اسم اعظم با نام مادرشان خوب باشد برای ایشان بسیارعالی هم باشد، اما برای شما مناسب نیست.

پاسخ به باسعادت

29 تیر 1401

بعد از بدست آوردن کد کیهانی از کجا بفهمیم خوبه یا نه؟
اگه موقعیت اجتماعی 4 بشه تکلیفش چیه؟؟
بعد از بدست آوردن ارتعاش نام عدد بدست اومده چه معنی میده؟؟؟

پاسخ به اعظم

29 تیر 1401

آیا درمحاسبه ارتعاش اسم نام پدر ومادر باید آورده شود؟

پاسخ به اعظم

26 تیر 1401

ممنون میشم عدد کیهانی وووو اگه براتون مقدور هست . دقیقتر بدین . سپاس و یکسری سوال اگه پیام بدین .

پاسخ به مسعود

9 تیر 1401

سلام و وقت بخیر. داخل توضیحات منظور از B/3 یا A/4 چی هست؟ یعنی جواب رو تقسیم بر 3 یا 4 کنیم میشه جواب بدین لطفا. ممنون میشم

پاسخ به زینب

31 اردیبهشت 1401

با سلام و درود فراروان، ازینکه شما این بزرگی را کرده اید و این اطلاعات را در اختیار عموم قرار داده اید بسیار سپاسگزارم، من در رابطه با فرکانس ارتعاش اسم در واحد هرتز تحقیق میکنم انشالله اگر چیزی عایدم شد که مورد نظرم هست اطلاع میدهم.

پاسخ به نرگس

30 بهمن 1401

سلام واحد هرتس دیگه چه مدلی هست میشه راهنمایی کنید من دوست دارم اطلاعات خودم بیشتر بشه

پاسخ به Mahdi

2 اردیبهشت 1401

سلام سال تولد باید شمسی در نظر بگیریم یا قمری یا میلادی

پاسخ به عیسی

2 اسفند 1400

با سلام و تشکر از مطالب جالبتون میخواستم ببینم شما راهنمایی بیشتری هم میتونید بکنید من تاریخ تولدم رو دقیق نمیدونم یعنی اونی که تو شناسنامه ثبت شده برام درست نیست با این شرایط میتونید راهنمایی کنید شرایط زندگیم رو بهتر از حال بکنم امکانش هست

پاسخ به رویا نجفی گنجگاه

20 بهمن 1400

سلام بله در این دنیا خدوند هیچ چیز را بدون علت نیافریده ونیز از این جهت فرزندی که تازه متولد میشود نامش را از چند ماه قبل در دل پپر وویا مادرش میگذارد اکثرا نام فرزندی که هنوز درشکم یکماهه هم نیست در خواب برای مادر القاع میشود نامن محمد است وفامیلیم صابری نام من را یک سید زمانی که دویا سه ماهه بود ام در شکم مادرم یک سید درباغ انار یک اناررا میشکافد وبه دست مادرم میدهد ومیگوید دخترم صاحب فرزندی پسری خواهی شدد که نامش را برمن گفته اند تا به تو بگویم نامش راباید محمد بگذاری غیر این باشد دردودنیایش خراب میشود خدارو شاکرم درست است که از مال دنیا ندارم ولی از قلب وعلمی که خداوند در دلم نهاده منت بزرگی بر گردنم نهاده ومن نیز تا انجاکه بتوانم به لطف خداوند حنان منان ودیان به کسایی که مشکلی درزندگیی دارند بایاری جلال الله بدون هیچ چشم داشتی تا انجا که درتوانم هست کمک ویاریشان کنم تا به حمد الله مشکلشان حل شود ویا بیشتر نشود خداوندرا سپاس گذارم که همسزی مهربان ودلسوزز نسیبم کرده وفرزندی که مطیع پدرومادرش هست واز خدا طلب مصلحت وامرزش گناهانمان را دارم تا دران دنیا.برای مان نیز مکانی که جایگاه بهترین بندگانش هست مکانی بدهد تا سختیها ومشقتهای این دنیای کثیف را به یاد نیاریم این ارزورا برای تمام دلشکسته هاورنج ومحنت کشیدهای جهان رانیز دارم امین یارب العالمین

پاسخ به محمد صابری

24 بهمن 1401

محمدصابری درون حاصل جمعش میشود= 131
131 میشود یاسین، اسدالله، سلام، و سالم
سلام و سالم هر دو از اسماء الهی هستند.. انشاءالله موفق و موید ومستدام و مارو هم دعاگو باشید

پاسخ به باسعادت

2 آبان 1400

محاسبات سال میلادی یا شمسیست؟ تفسیرش غربی یا هندی شرقیست؟ بر اساس میلادی و تفسیر شما اصلا به من نمیخوره این خصوصیات یعنی کاملا برعکسه.پس مهمه محاسبات و تفاسیر شرقی یا غربی باشند

پاسخ به دنی

11 شهریور 1400

عالی بود

پاسخ به بومرنگ
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید