از اندونزی، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان: از عملکرد تیم راضی هستم

به گزارش کد الکترونیک، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان از عملکرد شاگردانش مقابل تیم چین ابراز رضایت کرد.

از اندونزی، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان: از عملکرد تیم راضی هستم

به گزار ش خبرنگار اعزامی کد الکترونیک از اندونزی، لیلا نعیم آبادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی گلبال بانوان برابر چین گفت: با توجه به اینکه تنها سه ماه است که تمرینات مان را شروع نموده ایم و گلبالیست های چینی 24 ماه در اردو بودند، فکر می کنم تیم ما عملکرد خوبی مقابل چین داشت.

وی با بیان اینکه بانوان گلبالیست چینی از بهترین های این رشته محسوب می شوند، گفت: تیم حریف به تازگی از اردوهای اماده سازی سوئد آمده و از قدرت بدنی بسیار بالایی برخوردار است. چین همچنین رتبه دوم دنیا را در اختیار دارد، اما مطمئنم در صورت فرصت سازی و حضور بیشتر در رویدادها و اردوها، دختران ما می توانند این فاصله را پشت سر بگذارند. گزارش لحظه به لحظه از علمکرد ملی پوشان کشورمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان توضیح داد: از زمان بر عهده دریافت مسئولیت راهنمایی این تیم، کوشش کردم از علم روز و تجربه به صورت همزمان و به درستی بهره بگیرم. شاید همین مسئله باعث شده که در این زمان کوتاه بتوانیم برابر قدرتمندترین گلبالیست های آسیا و دنیا، به این مرحله برسیم. اگر این آرامش و اعتماد به نفس بچه ها با حضور دراردوهای بیشتر همراه می،شد، امروز نتایج بهتری کسب می کردیم. با این وجود از تیمم راضی هستم و به آنها افتخار می کنم. بچه ها نهایت کوشش خود را کردند و با روحیه تا این مرحله پیش آمدند.

نعیم آبادی ضمن ابراز رضایت از امکانات و شرایطی که در اختیار بانوان برای آماده سازی گذاشته شده بود، تنها خواسته تیمش را فرصت سازی برای حضور در اردوهای داخلی و خارجی مطرح کرد.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان در بخش دیگری از سخنانش به پتانسیل های ورزشی در این رشته اشاره نمود و اظهار داشت: در تیم جوانان، چندین ورزشکار خوب داریم که در آینده با دعوت از آنها، می توانیم تغییرات خوبی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 113

به "از اندونزی، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان: از عملکرد تیم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان: از عملکرد تیم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید