مسیگر: حریفان از نام ایران می ترسند، هدف مان در امارات قهرمانی است

به گزارش کد الکترونیک، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هدف مان در مسابقات بین قاره ای امارات قهرمانی است و کوشش می کنیم تا در این آزمون سخت، سربلند بیرون بیاییم.

مسیگر: حریفان از نام ایران می ترسند، هدف مان در امارات قهرمانی است

مسلم مسیگر، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به مسابقات جام بین قاره ای در امارات در مصاحبه با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی کد الکترونیک، بیان نمود: فردا صبح (یکشنبه) راهی دبی امارات می شویم تا در مسابقات بین قاره ای بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و از شان فوتبال ساحلی ایران و همچنین از عناوین مان در 6-7 سال گذشته دفاع کنیم. هدف مان در مسابقات قهرمانی است و کوشش می کنیم تا در این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم. پس از مسابقات جام جهانی، رقابت های بین قاره ای، مهم ترین تورنمنت فوتبال ساحلی محسوب می گردد و 8 تیم برتر جهان در امارات هستند و از شانس بدمان، با تیم های آمریکا، روسیه و تاهیتی همگروه هستیم و تمام این کشورها در رده رده بندی فیفا از رده یک تا پنج هستند و هدف مان ابتدا صعود از مرحله گروهی و سپس قهرمانی است.

او اضافه کرد: رده بندی نشان می دهد، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بهتر از روسیه و تاهیتی است اما اختلاف مان زیاد نیست و قطعا حریفان روی فوتبال ساحلی ایران حساب با نموده اند و بیشتر از ما می ترسند. پس از حضور مارکو اوکتاویو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، شرایط خوبی پیدا کردیم و حدود یک ماه است که لیگ تعطیل شده و اردوی خوبی را در پرتغال سپری کردیم و 3 روز پیش تمام شد.

مسیگر در خاتمه گفت: حدود 70 - 80 درصد تیم مان تغییر نموده و جوانانی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند، به تیم دعوت شدند و می توانند تونایی های شان را به نمایش بگذارند و بازیکنان با تجربه هم کوشش می نمایند تا تجربیات شان را در اختیار آنها قرار دهند و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید:

قضاوت فغانی، سخندان و منصوری در جام ملت های فوتبال آسیا

شفر در افتتاحیه جام ملت های آسیا

درآمد 200 هزار دلاری فدراسیون از حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا

سرود ویژه تیم ملی ایران برای جام ملت های آسیا ساخته می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 138

به "مسیگر: حریفان از نام ایران می ترسند، هدف مان در امارات قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: حریفان از نام ایران می ترسند، هدف مان در امارات قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید