ماجرای یک تیتر: وعده ما و برانکو، همان انتها فصل پلن جدید فدراسیون برای انتها فصل: برانکو سرمربی، نکو دستیار اول

به گزارش کد الکترونیک، برداشت شما از مصاحبه برانکو چیست؟ بوی جدایی در انتها فصل را نمی دهد؟علاقه به حضور در تیم ملی چطور؟برانکو اما با زبان بی زبانی این مسئله را تایید نموده اما فعلا قصد ندارد آن را در بوق و کرنا کند.

ماجرای یک تیتر: وعده ما و برانکو، همان انتها فصل پلن جدید فدراسیون برای انتها فصل: برانکو سرمربی، نکو دستیار اول

برانکو و تیم ملی: وعده ما، 3 ماه دیگر

امیر اسدی ، ماجرای حضور احتاقتصادی برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی و برنامه فدراسیون فوتبال برای استفاده از او و جواد نکونام، تیتر یک ایران ورزشی در روز بیست و پنجم بهمن ماه بود. گزارشی که در آن نه بحثی پیرامون مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو بود و نه جواد نکونام. اصل موضوع، برنامه ای بود که فدراسیون فوتبال در سر داشت تا بعد از انتها بازی های پرسپولیس در لیگ، پیشنهاد جدیدی به برانکو ایوانکوویچ ارائه بدهد.

این گزارش، بدون اینکه مطالعه گردد با واکنش باشگاه پرسپولیس روبرو شد. عده ای ایران ورزشی را به جوسازی علیه پرسپولیس، در روز بازی مقابل استقلال خوزستان متهم کردند و مدعی شدند برانکو هیچ مذاکره ای با فدراسیون فوتبال انجام نداده است. بحث ایران ورزشی هم مذاکره نبود و البته برانکو هم تاکید نمود که فعلا برنامه ای برای حضور در تیم ملی ندارد و هیچ تماسی هم با او گرفته نشده است.

  • پلن جدید فدراسیون برای انتها فصل: برانکو سرمربی، نکو دستیار اول

    به اسفندماه 97 رسیده ایم و تنها چند روز بعد از آن واکنش عجیب، برانکو مصاحبه نموده و در پاسخ به شایعه حضور در تیم ملی ایران حرف های جالبی به زبان آورده است. برانکو گفته: خبرنگاری در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در خصوص حضورم در تیم ملی حدس کرد و من به آن شکل پاسخ دادم. در این مورد همه چیز در حد حرف است و هنوز چیزی تعیین نیست. من همه تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشته ام و به چیزی غیر از آن فکر نمی کنم اما 3 ماه بعد و انتها لیگ چه اتفاقی رخ می دهد، تعیین نیست. در آینده ممکن است خیلی اتفاق ها رخ بدهد.

    برداشت شما از این مصاحبه چیست؟ بوی جدایی در انتها فصل را نمی دهد؟ علاقه به حضور در تیم ملی چطور؟ برانکو ایوانکوویچ اما با زبان بی زبانی این مسئله را تایید نموده اما فعلا قصد ندارد آن را در بوق و کرنا کند. اینکه ببینیم 3 ماه بعد چه اتفاقی رخ می دهد، واکنش جالبی است. مسئله ای که در ایران ورزشی و بیست و پنجم بهمن ماه به آن اشاره کردیم و نوشتیم هر اتفاقی رخ بدهد، به انتها فصل موکول خواهد شد. -

    برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. هدف او قهرمانی در لیگ هجدهم و انتهای خوش با تیمی است که موفقیت های بسیاری همراهش به دست آورده. بی شک حضور در تیم ملی، هم از لحاظ اعتباری و هم اقتصادی به سود برانکو خواهد بود و این مربی کروات نیز همه این مسائل را بهتر از ما می داند. هم قراردادش افزایش پیدا می نماید و هم پاداش هایی که احتمالا فدراسیون فوتبال در توافق اش با برانکو می نویسد. -

    فقط می ماند باقی مانده قرارداد برانکو ایوانکوویچ که البته موضوع مهمی هم نیست. پرسپولیس زیرمجموعه وزارت ورزش است و اگر فدراسیون فوتبال در انتها فصل، روی انتخاب برانکو به جمع بندی برسد مسئله ای از این بابت وجود نخواهد داشت. مسئله قرارداد حل می گردد و آنوقت می توانیم برانکو را روی نیمکت تیم ملی ببینیم. اتفاقی که از ماه قبل پیش بینی اش می کردیم.

    1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 227

به "ماجرای یک تیتر: وعده ما و برانکو، همان انتها فصل پلن جدید فدراسیون برای انتها فصل: برانکو سرمربی، نکو دستیار اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای یک تیتر: وعده ما و برانکو، همان انتها فصل پلن جدید فدراسیون برای انتها فصل: برانکو سرمربی، نکو دستیار اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید