عطایی: در ست چهارم بازیکنان به خود آمدند

به گزارش کد الکترونیک، به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز عطایی پس از صدرنشینی ایران در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: شناخت دقیقی از تیم استرالیا نداشتیم زیرا پیش از این در این دوره از مسابقات بازی نکرده بود. البته فیلم بازی دوستانه استرالیا و چین تایپه را آنالیز کرده بودیم و با همان اطلاعات وارد زمین شدیم که ممکن بود کامل نباشد.

عطایی: در ست چهارم بازیکنان به خود آمدند

وی افزود: استرالیا تیم بسیار خوبی بود و از نظر دفاعی یکی از بهترین تیم‌های این دوره از مسابقات است. در ست سوم که عملکرد خوبی در دریافت نداشتیم، مهاجمین ما در دام دفاعی حریف اسیر شدند.

عطایی گفت: تیم ما جوان است و تیم‌های جوان معمولاً عملکرد سینوسی دارند زیرا بازیکنان از کسب امتیاز سیر می‌شوند و به روند بازی خود ادامه نمی‌دهند. در ست سوم هم شاید بازیکنان فکر می‌کردند به راحتی پیروز می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در ست چهارم با تغییراتی که ایجاد کردیم، بازیکنان به خود آمدند و با سرویس‌های خوب اجازه ندادند که استرالیا برنامه‌های خود را اجرا کند.

سرمربی تیم ایران درباره بازی مرحله بعد گفت: بازیکنان نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. مسابقات در رده بزرگسالان برگزار می‌شود و تجربه حریفان از ما بیشتر است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 45

به "عطایی: در ست چهارم بازیکنان به خود آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: در ست چهارم بازیکنان به خود آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید