روز عظمت باشگاه پرسپولیس است، امیدوارم به فینال صعود کنیم

به گزارش کد الکترونیک، حمیدرضا گرشاسبی چند ساعت مانده به آغاز دیدار پرسپولیس برابر السد قطر گفت: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، منطقی و بدور از احساسات، حریف را از پیش رو برداشته و به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم.

روز عظمت باشگاه پرسپولیس است، امیدوارم به فینال صعود کنیم

وی تاکید نمود: بازیکنان پرسپولیس امروز باید آرامش خود را حفظ نموده و تحت تاثیر حریف قرار نگیرند. السد یک تیم حرفه ای است و مطمئنا برای رسیدن به فینال برنامه های زیادی دارد اما اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس آنقدر با تجربه هستند که مراقب همه چیز باشند تا خدایی نانموده اتفاقی که برای استقلال افتاد برای آنها نیفتد.

گرشاسبی در خصوص حضور پرشورطرفداران نیز گفت: امروز شاهد عظمت پرسپولیس هستیم. طرفداران امروز سنگ تمام گذاشتند. خیلی ها بیرون از ورزشگاه هستند و هنوز نتوانستند به داخل ورزشگاه راه پیدا نمایند و خیلی ها هم از خانه تماشاگر این بازی هستند و من تنها شرمسار این طرفداران هستم و امیدوارم با پیروزی برابر السد از خجالت آنها بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سئوال که ماموران انتظامی، طرفداران را به ورزشگاه را نمی دهند، گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه کامل پر شده باز هم من از فرماندهان نیروی انتظامی تقاضا کردم تا جایی که مقدور است اجازه دهند طرفداران وارد ورزشگاه شوند و بازی را از نزدیک تماشا نمایند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتها اظهار داشت: تا فینال لیگ قهرمانان راهی نمانده و امیدوارم بازیکنان ما با ارائه یک بازی منطقی به فینال رسیده و دل تمام ایرانی ها را شاد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 127

به "روز عظمت باشگاه پرسپولیس است، امیدوارم به فینال صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز عظمت باشگاه پرسپولیس است، امیدوارم به فینال صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید