خرید تجهیزات برای هنرستان های فنی و حرفه ای لرستان

به گزارش کد الکترونیک، رضا زینی وند در شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی نونهالان کشور در لرستان، اظهار داشت: این مسابقات برای اولین بار در کشور و در لرستان برگزار شد.

خرید تجهیزات برای هنرستان های فنی و حرفه ای لرستان

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی هزینه برگزاری کلاس های جبرانی تابستانه، عنوان کرد: این امر نیز در استان عملیاتی شد و برنامه معاونت متوسطه آموزش و پرورش در سراسر استان اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین به تخصیص اعتبار برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش اشاره کرد و گفت: در این رابطه جلسه ای با اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد و همچنین بازدید هایی از هنرستان های سطح استان به عمل آمد و نیازها و مشکلات هنرستان ها احصا شد و کارگروهی در این زمینه ایجاد شد.

زینی وند تصریح کرد: در این رابطه یک سری تجهیزات توسط نوسازی مدارس لرستان خریداری شد و این تجهیزات توسط معاونت متوسطه آموزش و پرورش توزیع خواهد شد.

وی همچنین از مکاتبات با نوسازی مدارس کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و استان در این زمینه انجام داده ایم تا توجه بیشتری به لرستان صورت گیرد و به اهداف برنامه ششم توسعه مبنی بر اینکه 50 درصد آموزش ها به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش سوق داده شود تحقق پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از احداث مدرسه خیرساز توسط خانم فروزان حیدری در ناحیه یک خرم آباد خبر داد و گفت: این مدرسه مهر ماه امسال مورد بهره برداری خواهد گرفت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 48

به "خرید تجهیزات برای هنرستان های فنی و حرفه ای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تجهیزات برای هنرستان های فنی و حرفه ای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید