جان توشاک به برزیل ایران رفت

به گزارش کد الکترونیک، نمایندگان فوتبال استان آذربایجان شرقی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، روز جمعه میهمان حریفان خود هستند.

جان توشاک به برزیل ایران رفت

تیم فوتبال ماشین سازی از ساعت 17 روز جمعه با ستاره کاسپین در بابل دیدار می نماید، ماشین سازان برای جام حذفی حساب ویژه ای باز نموده اند و باید دید با دست پر از شمال به تبریز برمی گردند؟

اما تراکتورسازی نیز از ساعت 20 روز جمعه با صنعت نفت آبادان دیدار می نماید، این بازی یکی از حساس ترین دیدارهای این مرحله از جام حذفی به شمار می رود؛ موتور تراکتورسازی در لیگ برتر روشن گردیده و این تیم با ستاره های مطرح و ملی پوش خود را تا رده 6 ام جدول بالا کشیده است البته طرفداران تراکتورسازی بیشتر از این از تیم محبوب شان انتظار دارند.

زرد پوشان آبادانی هم با راهنمایی سرجیو می خواهند از اعتبار فوتبال خوزستان در این بازی دفاع نمایند، نفت آبادان در این فصل با 5 مساوی بیشترین مساوی را در اختیار دارد و در لیگ برتر هنوز پیروزی به دست نیاورده است.

نفتی ها در این مسابقه به دنبال اولین برد فصل خود هستند اما باید دید آبادانی ها می توانند از تراکتور ستاره دار عبور نمایند یا همچنان ناکام باقی می مانند؟

بازی کردن یا نکردن ملی پوشان تراکتورسازی نیز یکی از دغدغه های پرشورهاست چرا که آنها سه شنبه برای تیم ملی بازی نموده اند و شاید خسته باشند، به هر حال باید دید جان توشاک در برزیل ایران، چه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 91

به "جان توشاک به برزیل ایران رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان توشاک به برزیل ایران رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید