آشنایی با هتل های 5 ستاره در شانگهای چین

به گزارش کد الکترونیک، شهر شانگهای چین با افق های در حال توسعه، گالری های هنری پیشرفته و همچنین غذاهای لذیذ و خوشمزه آن باعث شده تا افراد برای سرمایه گذاری، انجام فعالیت های کاری و همچنین برای سفر و گذراندن تعطیلات به این شهر امروزی سفر نمایند. اقامتگاه های شانگهای باتوجه به میزان توسعه این شهر تا جایی پیش رفته که مجموعه ای از هتل های فوق لوکس واندا رین (Wanda Reign) در منطقه بند (Bund) و شبه جزیره می توانید ببینید که دارای ناوگانی از لیموزین های رولزرویس اختصاصی خود می باشد. اما ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای را به عنوان بهترین اقامتگاه های این شهر به شما معرفی نماییم پس با تور چین همراه شوید.

آشنایی با هتل های 5 ستاره در شانگهای چین

هتل 5 ستاره شبه جزیره شانگهای | The Peninsula Shanghai

این اقامتگاه که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای می باشد از جمله معدود ساختمان های جدیدی است که در طول 70 سال گذشته در منطقه تاریخی بند (Bund) شانگهای ساخته شده است. بنابراین می توان تصور کرد که این اقامتگاه امکانات خاصی را ارائه نماید. هتل 5 ستاره جزیره شبه جزیره شانگهای در سال 2009 افتتاح شده اما طراحی آن بر اساس ایده های طراحی گذشته این منطقه بوده است. این هتل لوکس دارای 235 سوییت با ساختاری یکپارچه بوده و چیزی که به عنوان نشان و نماد بهترین هتل شانگهای شناخته می گردد خودروهای رولزرویس فانتوم سبز رنگ این هتل است. علاوه بر این 5 رستوران پیشنهادات متنوعی از غذاها داشته که شامل دو رستوران ستاره میشلین می گردد.

هتل 5 ستاره ریتزکارلتون شانگهای پودونگ | The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong

ریتزکارلتون یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای بوده که از شاهکارهای دهه 1930 در این شهر می باشد. این هتل مجلل در بالای مجتمع IFC و بین برج مروارید شرقی و رودخانه هوانگپو (Huangpu) واقع شده است. بسیاری از 285 اتاق این هتل زیبا دارای چشم اندازی از منطقه بند (Bund) می باشند. تمامی اتاق ها امکان دسترسی به استخر سرپوشیده لوکس، خدمات آبگرم، چهار رستوران و دوکافه را دارند. علاوه بر این افرادی که این هتل را به عنوان اقامتگاه خود در نظر می گیرند می توانند از فلیر Flair که مرتفع ترین کافه در چین می باشد بهره مند شوند.

هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال پودونگ | Mandarin Oriental Pudong

این اقامتگاه یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای بوده که در اطراف آسمان خراش های شکوهمند منطقه مالی لوجیازوی (Lujiazui) و در بالای رودخانه هانگپو (Huangpu) واقع شده است. 362 اتاق مهمان این هتل با دکوراسیون و رنگ آمیزی طلایی و برنزی سطح جدیدی از لوکس بودن را برای مهمانان خود تعریف می نماید. حمام های این هتل 5 ستاره لوکس از جنس سنگ مرمر بوده و پانل های کنترل با بالاترین تکنولوژی در کنار تخت خواب ها می باشد. علاوه بر این بسیاری از خدمات دیگری وجود داشته که در هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال کیفیت و ویژگی های خود را دارند.

هتل 5 ستاره فیرمونت پیس شانگهای | Fairmont Peace Hotel

این اقامتگاه که شاهکاری هنری از یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای می باشد کاملا برای گردشگران و بازدیدکنندگان این شهر است. این اقامتگاه لوکس در تقاطع تفریگاه بند (Bund) و مرکز خرید هاون در خیابان نانجیانگ (Nanjing) قرار گرفته است. هتل 5 ستاره فیرمونت پیس دارای 270 اتاق برای مهمانان خود بوده که امکاناتی از جمله یکاستخر سرپوشیده بزرگ و حمام های آب گرم را برای آن ها فراهم می نماید. علاوه بر این طیف وسیعی از گزینه های غذاخوری و رستوران های درجه یک را می توان در این هتل تجربه نمود از جمله آن ها می توان به رستوران چینی دراگون فونیکس (Dragon Phoenix) و محل برگزاری برنامه های موسیقی اشاره نمود.

هتل 5 ستاره شانگهای ادیشن | The Shanghai EDITION

یکی دیگر از اقامتگاه های خاص شهر شانگهای هتل 5 ستاره شانگهای ادیشن است. این مجموعه که از بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای به شمار می رود برای چشم انداز اتاق های خود مشهور می باشد. 145 اتاق این هتل لوکس منظره ای دیدنی از بخش تاریخی بند (Bund) و آسمان خراش های غول پیکر پودونگ را ارائه می نماید. این مجموعه هتل از دو برج ساخته شده که یکی از آن ها در سبک مدرن و دیگری در سبکی سنتی بنا شده است. 5 سالن جلسه، دو اتاق کنفرانس و یک رستوران از غذاهای ژاپنی در طبقه 27 این هتل لوکس واقع شده است. علاوه بر این یک رستوران کانتی با 5 اتاق غذاخوری خصوصی و 2 کافه بر روی بام هتل با منظره ای از رودخانه وجود نیز قابل استفاده می باشد.

هتل 5 ستاره جینگ آن شانگریلا شانگهای | Jing An Shangri-La

در بالای برج جینگ آن پارک (Jing An Park) مرکز خرید کری سنتر (Kerry Centre) در بخش غربی شهر شانگهای یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای به نام جینگ آن شانگریلا وجود دارد. این هتل با منظره ای بی نظیر و جذاب از سراسر این شهر دارای 508 اتاق برای مهمانان خود بوده که همگی آن ها در طبقات 30 تا 59 این برج فوق مدرن قرار گرفته اند. این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده بزرگ، شش رستوران و کافه و همچنین مرکز همایشی بزرگ می باشد.

منبع: www.theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 189

به "آشنایی با هتل های 5 ستاره در شانگهای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های 5 ستاره در شانگهای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید