اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی قابل نصب خواهد بود

به گزارش کد الکترونیک، استودیوی سازنده بازی Red Dead Redemption 2 اعلام نموده است این بازی یک اپلیکیشن همراه دارد که همزمان با عرضه آن به وسیله استورهای اپل و گوگل قابل دریافت خواهد بود.

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی قابل نصب خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی کد الکترونیک؛ به جرأت می توان گفت عنوان Red Dead Redemption 2 مورد انتظارترین بازی ویدئویی است که علامندان به بازی های رایانه ای منتظر آن هستند و می توان آن را مورد انتظارترین بازی سال نام داد اما اگر کاربری کنسول Play Station 4 یا Xbox One نداشته باشد، نمی تواند آن را بازی کند و این خبر بدی برای گیمرهای رایانه شخصی است. استودیوی سازنده این بازی، Red Dead Redemption 2 یعنی Rockstar Games به تازگی اعلام نموده است که بازی جدید این شرکت یک اپلیکیشن موبایلی همراه خواهد داشت که همزمان با عرضه Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس خواهد بود و به بازی نمایندگان در هنگام بازی کردن آن در کنسول های خود اطلاعات تعاملی در زمان واقعی ارائه خواهد داد. همچنین، نقشه این بازی به وسیله اپلیکیشن موبایلی Red Dead Redemption 2 قابل دسترسی خواهد بود. در این نقشه، گیمرها می توانند ایستگاه های راه دور و مناطق مورد علاقه خود را علامت بزنند و از آن یاری بگیرند تا در کاوش و کشف دنیا باز Red Dead Redemption 2 استفاده نمایند.

به علاوه، این اپ به گیمرها جزئیاتی درباره وضعیت و موقعیت شخصیت اصلی در زمان واقعی نشان خواهد داد و به آن ها اجازه می دهد تا برای غوطه ور شدن بهتر در بازی HUD (نشان دهنده وضعیت) را حذف نمایند . دیگر جنبه های این بازی مورد انتظار مانند ژورنال و دستورالعمل بازی به وسیله این اپلیکیشن در دسترس کاربران خواهد بود.

لازم به ذکر است، Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 4 آبان روانه بازار گردد. این بازی هیجان انگیز قرار است برای دو کنسول خانگی PS4 و Xbox One منتشر گردد و برای رایانه های شخصی فراوری نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: تریلر جدید سینمایی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلم

عنوان Red Dead Redemption 2 اپلیکیشن همراه خواهد داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 132

به "اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی قابل نصب خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی قابل نصب خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید