السلیطی: رؤیای الدحیل صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش کد الکترونیک، نایب رئیس تیم فوتبال باشگاه الدحیل از رؤیای نخستین صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با عبور از سد پرسپولیس صحبت کرد.

السلیطی: رؤیای الدحیل صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، خلیفه خمیس السلیطی گفت: الدحیل با عزم و جدیت بازیکنانش برای کسب بهترین نتایج، نمایش بهترین بازی ها، نشان دادن چهره واقعی باشگاه و پیشرفت فوتبال قطر به مرحله یک چهارم نهایی قوی ترین تورنمنت باشگاهی آسیا راه یافت.

نایب رئیس تیم فوتبال باشگاه الدحیل قطر ادامه داد: الآن فرصت بزرگی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید از رویارویی با پرسپولیس جهت رسیدن به هدف مان استفاده کنیم. الدحیل میزبان است و بدون فشار بازی می نماید. می توانیم با کسب یک پیروزی آسان رؤیای نخستین صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تحقق بخشیم. فکر می کنم بازیکنان هم می دانند چه انتظاری از آنها در این بازی وجود دارد.

وی اضافه کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم الدحیل نقش خود را به خوبی دنبال می نمایند و کادر مدیریتی باشگاه نیز کوشش می نماید تا تمام شرایط لازم برای پیروزی برابر پرسپولیس مهیا گردد. البته این پیروزی بدون حمایت هواداران به دست نمی آید و منتظر تمامی هواداران فوتبال قطر در استادیوم خلیفه دوحه هستیم. تیم های الدحیل و السد به نام قطر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و هر پیروزی به نام کشورمان ثبت می گردد. امیدوارم الدحیل برابر پرسپولیس پیروز گردد و السد نیز با نتیجه خوب از بازی با استقلال به دوحه بازگردد تا 2 بازی نیمه نهایی و نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور قطری ها برگزار شوند.

دیدار رفت الدحیل قطر پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 26 شهریور در استادیوم آزادی تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 69

به "السلیطی: رؤیای الدحیل صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "السلیطی: رؤیای الدحیل صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید