استقلال صفر- پدیده صفر، تساوی ای که فقط به کار مشهدی ها آمد

به گزارش کد الکترونیک، تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته دوازدهم به تساوی رسیدند تا شاگردان گل محمدی دوباره به صدر جدول برگردند.

استقلال صفر- پدیده صفر، تساوی ای که فقط به کار مشهدی ها آمد

به گزارش کد الکترونیک، تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت 16:15 امروز(پنج شنبه) در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر با قضاوت محمد حسن بنیادی فر زاهدی فر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، با تساوی پایان یافت. با این نتیجه، پدیده مشهد 31 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول رده بندی نهاده شد. استقلال نیز با 25 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

نیمه نخست:

دو تیم در دقایق نخست نیمه اول سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و موقعیت های نصفه و نیمه ای در این بین روی دروازه ها ایجاد شد اما اولین موقعیت جدی مسابقه به ضربه ایستگاهی پدیده مربوط می گردد. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 13 این موقعیت را ایجاد کرد و توپ با فاصله ای اندک و به شکلی خطرناک از کنار دوازه مهدی رحمتی به بیرون رفت. شاگردان شفر بعد از تهدید دروازه شان روی به حمله آوردند و غفوری روی ضد حمله، توپ را به روی دروازه پدیده ارسال کرد اما قبل از رسیدن آن به مهاجم آبی ها، توپ را دفع کرد.

بازی در ادامه سرد و کسل کننده دنبال شد و هر دو تیم با بستن راه های نفوذ، مانع از خلق موقعیت شدند. یکی از تک موقعیت های ایجاد شده در دقیقه 36 متعلق به پدیده بود و مهربان روی سانتر ناصحی اثر گذاشت اما توپ را فاصله نسبتا زیاد به بیرون رفت. طارق همام در پنج دقیقه پایانی نیمه دو موقعیت پی در پی را از دست داد و شوت های او را را یوسف بهزادی دفع کرد.

نیمه دوم:

این نیمه برخلاف نیمه نخست جذاب تر دنبال شد و استقلالی ها برای کسب امتیاز در خانه، بیشتر از حریف خود دست به حمله زدند. اولین موقعیت بازی توسط بازیکن خارجی استقلال از دست رفت و نویمایر که در نیمه اول به جای فرشید باقری به زمین آمده بود در دقیقه 48 با پاس داخل عمق روح الله باقری با دروازه پدیده تک به تک شد اما ضربه اش را درست به جایی زد که یوسف بهزادی جایگیری نموده بود. حملات شاگردان شفر در ادامه برای باز کردن قفل دروازه پدیده بیشتر شد و در دقیقه 65 دو موقعیت پی درپی ابتدا توسط طارق همام از دست رفت و شوت او با برخورد به بازیکن خودی برگشت داده شد. سپس علی کریمی با ضربه ای فنی قصد باز کردن دروازه پدیده را داشت اما توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

نویمایر که در این بازی عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته بود در دقیقه 75 نیز در محوطه جریمه نتوانست توپ ارسالی فرشید باقری به تبدیل به گل کند و شوت چکشی او با اختلاف زیاد از دروازه به بیرون رفت. صیادمنش در دقیقه 78 دروازه پدیده را باز کرد اما داور گل را به دلیل قرار داشتن او در آفساید مردود خاطرنشان کرد.

ترکیب تیم استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری(تعویض با نویمایر؛ دقیقه 39)، طارق همام، فرشید اسماعیلی(تعویض با مرتضی تبریزی؛ دقیقه 81)، وریا غفوری و روح الله باقری(الهیار صیادمنش؛ دقیقه 59).

ترکیب تیم پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد(تعویض با یونس شاکریغ دقیقه 89)، محمدرضا خلعتبری(تعویض با سعید صادقی؛ دقیقه 70)، حسین مهربان(محمد مهدی خانی؛ دقیقه 45)، محمد قاسمی نژاد، مرتضی منصوری.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 171

به "استقلال صفر- پدیده صفر، تساوی ای که فقط به کار مشهدی ها آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال صفر- پدیده صفر، تساوی ای که فقط به کار مشهدی ها آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید