شروع عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار؛ بزودی

به گزارش کد الکترونیک، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار بزودی شروع می گردد که این امر تاثیر بسزایی در بر طرف کردن مسائل جابجایی مسافر در این شهرستان دارد.

شروع عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار؛ بزودی

به گزارش کد الکترونیک- احمد علی موهبتی شنبه شب در مراسم اختتامیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار اضافه کرد: این استان ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و باید مسئولان همگام با مردم تمام موانع و مسائل پیش روی فعالان مالی را در این استان بردارند .

وی گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه افزایش فراوری ملی و ایجاد اشتغال پایدار مسئولان باید گام های مثبتی در این زمینه بردارند تا سبب توسعه همه جانبه و برطرف بیکاری در این استان پهناور گردد .

وی بیان نمود: راه اندازی منطقه آزاد سیستان، فعال شدن بازارچه های مرزی، فعالیت مناطق ویژه مالی در میرجاوه و ایرانشهر، تکمیل زیرساخت های حمل و نقل جاده ای و ریلی می توانند در بحث اشتغال و توسعه سیستان و بلوچستان نقش موثر داشته باشند .

موهبتی با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار بعد از گذشت 20 تا 25 سال مرز دریایی، هوایی و زمینی ندارد و تاکنون موفقیت لازم را حاصل نکرده است، اضافه کرد: این مشکل با الحاق بنادر شهیدبهشتی و کلانتری و افزایش محدوده این منطقه مرتفع می گردد .

وی گفت: مطالبه جدی مردم برطرف مسائل است که در این همایش اعلام می کنم که هیچ مسئولی حق ندارد با سرمایه گذاران تعامل و همکاری لازم را نداشته باشد .

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تمام موارد مطرح شده در پنل های مختلف در این همایش از مصوبات هستند و در اسرع وقت کارگروهی به ریاست استاندار در مرکز استان برای تسهیل در کار سرمایه گذاری تشکیل می گردد .

وی بر تکمیل راه آهن چابهار به زاهدان تاکید نمود و اضافه کرد: توسعه سیستان و بلوچستان بدون زیرساخت های حمل و نقل و ورود سرمایه گذاران ممکن نیست و باید همه برای حل و پیگیری مسائل گام برداریم.

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 200

به "شروع عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار؛ بزودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار؛ بزودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید