27000 مسافر نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند

به گزارش کد الکترونیک، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به استقبال مسافران فرهنگی از سفر به استان گفت: از ابتدای نوروز تا به امروز بیش از 27 هزار مسافر نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند.

27000 مسافر نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش کد الکترونیک از ساری، سید علی قاسمی تروجنی صبح امروز در جمع کد الکترونیک مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران گفت: مازندران از استان های مسافرخیز در کشور بوده که سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی اضافه کرد: مدارس مازندران قبل از شروع سال نو جهت اسکان مسافران و فرهنگیان آماده شد تا خدمات مناسبی را جهت اسکان ارائه دهد.

قاسمی توضیح داد: از 28 اسفند تا هشتم فروردین، 27هزار و 397 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل 98هزارو 624 نفر در 415 مدرسه استان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: بیشترین اقامت در شهرستان های رامسر، چالوس و ناحیه یک ساری بود.

وی بیان داشت: براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، هزینه یک شب اقامت در کلاس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای سایر مسافران 55 هزار تومان است.

قاسمی ادامه داد: کرایه هر شب اقامت در مدارس گروه الف برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 24 هزار و 500، 42 هزار و 66 هزار تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هزینه یک شب اقامت در کلاس ها گروه ب برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 18، 35 و 51 هزار تومان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 820

به "27000 مسافر نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27000 مسافر نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید