1900 نظامی فرانسه قرنطینه شدند

به گزارش کد الکترونیک، ناو هواپیمابر شارل دو گل فرانسه که وزارت دفاع این کشور هفته گذشته از بازگشت پیش از موعد آن از ماموریت به دلیل ابتلای تعدادی از خدمه خبر داده بود روز یکشنبه در تولون لنگر انداخت و همه خدمه آن قرنطینه شدند.

1900 نظامی فرانسه قرنطینه شدند

به گزارش روز دوشنبه شبکه فرانس انفو تی وی، بخشی از خدمه ناو به کووید-19 مبتلا شده اند اما همه 1900 سرباز به صورت انفرادی و به مدت 14 روز در قرنطینه قرار گرفتند.

وزارت دفاع فرانسه روز چهارشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام نموده بود که 40 نفر از دریانوردان این ناو مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا هستند. این تعداد در روز آدینه به 50 نفر رسیده بود.

بر اساس این بیانیه، در همان روز قرار شد تیم غربالگری با امکانات آزمایش برای آنالیز موارد ابتلا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ناو اعزام شوند.

ناو هواپیما بر شارل دو گل که به اقیانوس اطلس رفته و در ادامه ماموریتش قرار بود راهی مدیترانه گردد، از اتمام این ماموریت بازماند و روز گذشته به خانه بازگشت.

بازگشت این ناو به بندر تولون فرانسه برای 23 آوریل،چهارم اردیبهشت برنامه ریزی شده بود.

تا این لحظه و طبق آمار بروز شده دنیای، در فرانسه 132 هزار و 591 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده که 14 هزار و 393 نفر از آنها جان خود را از دست داده و 27 هزار و 186 نفر نیز بهبود یافته اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1076

به "1900 نظامی فرانسه قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1900 نظامی فرانسه قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید