کامیابی نیا: طرفداران حمایت نمایند تا قهرمانی آسیا را کسب کنیم، فشار یادی را تحمل کردیم

به گزارش کد الکترونیک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم طرفداران پرسپولیس حمایت نمایند تا قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

کامیابی نیا: طرفداران حمایت نمایند تا قهرمانی آسیا را کسب کنیم، فشار یادی را تحمل کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، کمال کامیابی نیا پس از بازگشت کاروان پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: بزرگترین دغدغه ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزاری مسابقات هر سه روز یک بار بود که ما را اذیت کرد اما خدا را شکر که مردم ما را دعا کردند. دست بچه ها و کادر فنی نیز درد نکند که با تمام وجود جنگیدند.

وی عنوان نمود: امیدوارم هوادارن همین گونه ما را حمایت نمایند تا قهرمانی آسیا را برای آنها کسب کنیم.

هافبک سرخپوشان در مورد ملاقات با النصر گفت: ما در این مسابقات هر سه روز یک بار بازی می کردیم و فشار زیادی را بچه ها را تحمل می کردند. واقعا کار و ریکاوری سخت بود اما خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و قهرمان غرب آسیا شویم.

کامیابی نیا در مورد شیطنت AFC گفت: به هر حال کار آنها بود و یک ساعت به بازی با النصر آن کار را در حق آل کثیر کردند که واقعا متاسف هستم.

وی در مورد تکل خطرناک جلا الدین ماشاریپوف هافبک تیم پاختاکور روی پای او که منجر به اخراج این بازیکن شد، گفت: خدا را شکر در آن صحنه پای خود را کشیدم و اتفاقی برایم نیفتد تا با فزونی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1382

به "کامیابی نیا: طرفداران حمایت نمایند تا قهرمانی آسیا را کسب کنیم، فشار یادی را تحمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: طرفداران حمایت نمایند تا قهرمانی آسیا را کسب کنیم، فشار یادی را تحمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید