کامیابی نیا: مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟

به گزارش کد الکترونیک، کمال کامیابی نیا تصمیم های سرمربی تیم ملی را دردعوت از مصدومان به تیم ملی به نقد کشده است. کامیابی نیا از بی توجهی به خودش عمیقا ناراحت است.

کامیابی نیا: مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟

تیم ملی جای آماده ترین ها است

کمال کامیابی نیا دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی را مصدومیت های پی درپی خود نمی داند. هافبک دفاعی سرخ ها می گوید: من با همین مصدومیت در بازی های بزرگ شرکت داشتم و بهترین عملکرد را از خودم نشان دادم. مصدومیت کتفی که دارم لازم به این است که بتوانم عضلاتم را با تمرین کردن بهبود بخشم اما متاسفانه زمان این کار را نداشتم. این زمان استراحتی که نصیب ما شده باعث شده تا بتوانم به وضعیت دست خود رسیدگی کنم و آن را بهبود ببخشم. بازیکنان زیادی در تیم ملی وجود داشتند و دارند که مثل من مصدوم هستند و شرایطی بدتر از من دارند اما به تیم ملی دعوت می شوند و مورد حمایت کامل آقای کی روش هستند.

کامیابی نیا با دلخوری از تصمیم های کی روش به حرف هایش ادامه داد: من این نکته را می دانم که هر کس آماده باشد دعوت گردد و هر کس که شرایط بازی را نداشته باشد نباید دعوت گردد و خط بخورد. حالا نمی دانم معیار و طرز تفکر آقای کی روش چگونه است و هیچ کاری نمی توان برای این مسئله کرد. اگر دقت نموده باشید. همیشه گفته اند تیم ملی که بالاترین سطح فوتبال است جای بازیکنان آماده است اما این مدت چه دیدید؟ مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟ چرا من یکبار برای درمان نرفتم؟ مگر من جزو پروسه بازیکنانی که می گفتند نبودم؟ تیم ملی جای بهترین و البته آماده ترین هاست و البته نمی دانم نظر آقای کی روش چیست.

کامیابی نیا درادامه حرف هایش به حضوراحمدزاده درتیم ملی اشاره دارد: فرشاد احمد زاده بهترین بازی ها را در پرسپولیس انجام داد اما به تیم ملی دعوت نشد اما به محض اینکه به لهستان رفت به تیم ملی دعوت شد. چند روز گذشته که با او صحبت می کردم گفت که در جریان دعوتش به تیم ملی نیست من فکر می کنم باید در کتاب گینس ثبت گردد که فرشاد احمدزاده به تیم ملی دعوت شده است و بدون تمرین با این تیم از لیست خط می خورد. نه تنها فرشاد که بازیکنان دیگری هم بودند که در پرسپولیس خوب بودند اما دعوت نمی شدند و بعد از اینکه از پرسپولیس رفتند به تیم ملی راه یافتند.

کامیابی نیا درعین حال خود را حامی تیم ملی دانست: نتایج تیم ملی کشورم برای من مهم است و وقتی پرچم کشورم بالا برود من هم به خودم افتخار می کنم و خیلی دوست دارم که تیم ملی ایران قهرمان گردد و دوست دارم بازیکنان و لژیونرهای باکیفیتی در کشورهای بزرگ جهان داشته باشیم و امیدوارم تیم ملی قهرمان گردد و من هم مشتم را برای قهرمانی تیم ملی گره کنم و شادی کنم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 178

به "کامیابی نیا: مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: مگر تیم ملی جای ریکاوری و درمان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید