چرا احضار نیمه تمام ماند؟ ، افخمی شرح داد

به گزارش کد الکترونیک، کارگردان مجموعه رمضانی احضار ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای نرساندن قسمت پایانی این سریال به آنتن تلویزیون، در این زمینه توضیحاتی را عنوان کرد.

چرا احضار نیمه تمام ماند؟ ، افخمی شرح داد

به گزارش کد الکترونیک به نقل از ایسنا، علیرضا افخمی در توضیحاتی درباره شرایط فراوری سریال احضار در شرایط کرونا، با اعلام ابتلای چندین تن از عوامل فراوری به این ویروس، علت به تعویق افتادن فراوری و پخش قسمت سرانجامی را به این شرایط نسبت داد.

او گفت: فراوری سریال، در دوران شیوع کرونا با مسائل عدیده ای همراه بوده و در خصوص سریال احضار این مشکل دو چندان بوده است.

کارگردان احضار خاطر نشان کرد: در طول هشت ماه فراوری سریال احضار، ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری روبرو شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند. لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه ـ آقای آرش مجیدی، خانم آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در فراوری سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه پیروز نشدیم قسمت سرانجامی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

افخمی در سرانجام خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام نمود: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر احضار ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور شما خواهد شد.

گفتنی است سریال ماه رمضانی احضار در شب های ماه رمضان 1400 در گونه معرفتی و ماورایی از شبکه اول سیما پخش شد. این سریال در شب های قدر پخش نشد تا سریال سرزده با بازی علی انصاریان جایگزین آن گردد.

پیش از این محمودرضا تخشید ـ تهیه کننده احضار ـ هم در گفت وگویی درباره دشواری های فراوری و پخش همزمان سریال توضیحاتی را ارائه داده و در عین حال این مساله را یکی از ویژگی های احضار بر شمرده بود؛ چرا که این امکان را به سازندگان می دهد تا از نظرات مخاطب در طول ساخت بهره مند شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1787

به "چرا احضار نیمه تمام ماند؟ ، افخمی شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا احضار نیمه تمام ماند؟ ، افخمی شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید