پیشنهاد اخذ تاییدیه صلاحیت حرفه ای مشاورین املاک خبرنگاران

به گزارش کد الکترونیک، پیشنهادی به رییس جمهور مطرح شد که، چون مشاورین املاک باید با هماهنگی هیات تخصصی باشند، باید پروانه تخصصی برای آن ها صادر شود.

پیشنهاد اخذ تاییدیه صلاحیت حرفه ای مشاورین املاک خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی کد الکترونیک، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران گفت: سال گذشته به خاطر شرایط کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که به دلیل شرایط ناپایدار مستاجرین از لحاظ اقتصادی، برای مدتی تمدید اجاره به صورت اتوماتیک و باشرایط خاص انجام شود.

وی اضافه نمود: با توجه به تداوم شرایط کرونا برای سال 1400 نیز پیشنهاد دادیم که مانند سال قبل برای مستاجرین این شرایط ادامه پیدا کند. مصوبه تا تیرماه 1400 است و به همین خاطر ما دوباره درخواست تمدید این مصوبه را داشتیم.

معاون وزارت راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: همچنین، پیشنهادی به رییس جمهور مطرح شد که، چون مشاورین املاک باید با هماهنگی هیات تخصصی باشند، باید پروانه تخصصی برای آن ها صادر شود و از لحاظ صلاحیت حرفه ای با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شوند و تاییدیه دریافت کنند. این پیشنهاد پذیرفته شده و اگر در هیات دولت و مجلس شورای اسلامی تصویب شود می تواند کمک زیادی به حل مسائل کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1718

به "پیشنهاد اخذ تاییدیه صلاحیت حرفه ای مشاورین املاک خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد اخذ تاییدیه صلاحیت حرفه ای مشاورین املاک خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید