واکنش بایدن به اظهارات توهین آمیز ترامپ درباره سلامت عقل او

به گزارش کد الکترونیک، جو بایدن در یک مصاحبه حملات دونالد ترامپ به شرایط سلامت جسمی و عقلی خود را کم اهمیت خواند.

واکنش بایدن به اظهارات توهین آمیز ترامپ درباره سلامت عقل او

به نقل از پایگاه هیل، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا و معاون رئیس جمهور سابق این کشور در مصاحبه ای با ای.بی.سی در پاسخ به سوالی درباره حملات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به قابلیتهای عقلی و شناختی اش اظهار کرد: من را تماشا کنید آقای رئیس جمهور.

او ادامه داد: من را تماشا کنید. به هر دوی ما نگاه کنید. اینکه چه می گوییم، چه کاری می کنیم، چه چیزی را کنترل می کنیم، چه چیزی را می دانیم و چه شکلی داریم.

جو بایدن

بایدن 77 ساله خاطرنشان کرد، معتقد است سوال درباره صلاحیت ذهنی هر نامزدی که بالای 70 سال سن داشته باشد سوالی مشروع است. بایدن در صورتی که به ریاست جمهوری آمریکا برسد تبدیل به مسن ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواهد شد. در حال حاضر ترامپ که 74 سال دارد به عنوان مسن ترین رئیس جمهوری که تا به امروز در تاریخ آمریکا وجود داشته به حساب می آید.

بایدن خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می توانم به مردم آمریکا بگویم این است که من را تماشا کنید.

سناتور کامالا هریس

سناتور کامالا هریس، کسی که بایدن به عنوان نامزد معاونتش انتخاب کرده، هم به شکلی مشابه حملات ترامپ علیه خودش را کم اهمیت دانسته و آنها را حواس پرتی خواند.

او مطرح نمود: من واقعا فکر می کنم خیلی از چیزهایی که از دهان دونالد ترامپ بیرون می آیند هدفشان پرت کردن حواس مردم آمریکا از کارهایی که او هر روز انجام می دهد، هستند.

بایدن همچنین مداخله کرده و توضیح داد که هیچ رئیس جمهوری تا کنون در آمریکا کلماتی که ترامپ برای حمله به هریس استفاده کرده را به کار نبرده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1327

به "واکنش بایدن به اظهارات توهین آمیز ترامپ درباره سلامت عقل او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بایدن به اظهارات توهین آمیز ترامپ درباره سلامت عقل او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید